العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

مشاهدة نتائج الإستطلاع: اختر الميعاد المناسب لك
20 5 23.81%
27 11 52.38%
كلاهما مناسب 5 23.81%
المصوتون: 21. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 15-05-2011, 04:15 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الميعاد المناسب لمقابلة الفيوم

الآن أنا موافق تماماً على يوم 27 تلبية لرأى الأغلبيىة من الأعضاء

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 16-05-2011, 12:52 AM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute

استاذ سيف فين يا رجالة

اية رايك يا استاذي؟

رمضان كريم
قديم 16-05-2011, 01:00 AM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند النجار مشاهدة المشاركة

استاذ سيف فين يا رجالة

اية رايك يا استاذي؟
يظهر الأستاذ سيف زهق مننا لأننا مش عارفين نتفق على ميعاد وبعدين أنا بعت له على الخاص بخصوص الموضوع ده وماردش على حتى الآن وكان فكرى إنه مشغول لكنه موجود فى ساحة الإشراف ، فا ياريت يتكلم ويقول قراره زى ماقلت له ولا نلغى الموضوع برمته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 16-05-2011, 01:29 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

أستاذى الغالى وأخويا العظيم نبيل بيك . وأخويا وحبيبى مهند .أولا يا أستاذ نبيل انا ماقدرش ماردش على حضرتك وانا على فكره كنت رديت عليك فى موضوع المقابله بس يمكن حضرتك ما أخدتش بالك من ردى .
مهند حبيبى انا موجود هنا وتحت امركم جميعا وانا صوتت فى التصويت ومنتظر موعد اللقاء على أحر من الجمر . ان شاء الله . ان تم تأكيد الموعد واجراء المقابله .
وللحقيقه يا جماعه انا عندى بس شوية قلق من الوضع فى الفيوم لأنى من ثلاث أيام ملاحظ ان يوجد عدم استقرار فى الحال هناك . ودا اللى مخلينى متحفظ شويه فى المشاركات حول الموضوع لأنى متابع أخباره ومنتظر ما تؤول اليه الأحوال. بس ان شاء الله تتحسن الظروف سريعا ونقدر نلتقى على خير وسلامه .

Saif El Deen
قديم 16-05-2011, 01:35 AM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

أستاذى الغالى وأخويا العظيم نبيل بيك . وأخويا وحبيبى مهند .أولا يا أستاذ نبيل انا ماقدرش ماردش على حضرتك وانا على فكره كنت رديت عليك فى موضوع المقابله بس يمكن حضرتك ما أخدتش بالك من ردى .
مهند حبيبى انا موجود هنا وتحت امركم جميعا وانا صوتت فى التصويت ومنتظر موعد اللقاء على أحر من الجمر . ان شاء الله . ان تم تأكيد الموعد واجراء المقابله .
وللحقيقه يا جماعه انا عندى بس شوية قلق من الوضع فى الفيوم لأنى من ثلاث أيام ملاحظ ان يوجد عدم استقرار فى الحال هناك . ودا اللى مخلينى متحفظ شويه فى المشاركات حول الموضوع لأنى متابع أخباره ومنتظر ما تؤول اليه الأحوال. بس ان شاء الله تتحسن الظروف سريعا ونقدر نلتقى على خير وسلامه .
شكرا علي سرعة الرد يا استاذ سيف

ممكن اعرف اية اللي انت قلقان منه بالظبط

انا مش قلقان طالما معاكم واحنا مع بعض محد يعرف يكلمنا

ارجو التوضيح و شكرا

رمضان كريم