العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 13-03-2011, 09:27 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رجاله مصر موتورز يغزون الصحراء

متقابلين دايما على خير
شكلها كانت مقابله جميله
ان شاء الله تتعوض فى القاهره
قديم 13-03-2011, 10:47 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

ما شاء الله يا شباب مصر موتورز
دايما يا رب متقابلين على خير
و ربنا يقرب البعيد يا رب و اتشرف بمقابلتقم جميعا قريبا ان شاء الله

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 13-03-2011, 10:53 AM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute

بسم الله الرحمن الرحيم

فى البداية أحب اشكر كل واحد حضر المقابلة واسعدنا بصحبته, وكل اللى رد على الموضوع وشاركنا فى
فرحتنا, وكل اللى محضروش وخسرنا صحبتهم.

عايز اشكر كل الناس المحترمة الودودة اللى حضرت ومش هقول اسماء عشان منساش حد هقول بس على اللى اول مرة اتشرف بيهم وهم أ/ نبيل أ/على والد كريم أ/ مهران أ/ مهند أ/ على منير وطبعا البرنس مازن اللى الكل غلطان فى اسمه مش عارف ليه وانا اسف انى ناسى اسم الاخ الفاضل اللى كان مع الاستاذ على منير تقريبا ان لم اكن مخطىء, عايز اقول إنكوا والله كلكوا ناس زى العسل ومش عايزكوا تفوتوا مقابلة بعد كده احسن هيبقى زنبكوا على جنبكوا وهطبق عليكوا حالة الطوارىء بتاعتى وهخلى ابو الاسعاد يكهربكوا هههههههه.

نيجى بقى للاساتذة ابو الاسعاد, واحمد حمدى, وكريم افندى اللى هولع فيهم كلهم واولهم ابو الاسعاد افندى, اللى بيقولك مش عارف ايه وماشى 60 وانه هو و حمدى كانوا مبهدلينى على الطريق , اللى حصل انى مش من عادتى انى اخد طريق كامل حارق على العربية وده لاسباب كتيرة مش هذكرها دلوقتى ومش منها العربية عشان عارف انه هيقول عشان فيرنا وهإ ومإ وكركر , بس لما بقول يا جرى بزعل اللى عايز يعمل معايا اى حاجة ولما كانوا بيجروا هو او حمدى سواء وإحنا رايحين او وإحنا راجعين كنت بعرفهم إن الله حق ده ابو الاسعاد يا عينى مكانش عارف ييجى جنبى حتى والفرق ما بننا بيزيد لصالحى بعد ال 170 وهو عارف كده كويس هو وحمدى بس هقول ايه ما هما صينى , يعنىبإختصار كان فيلم فيرنا رايح جاى, وكانوا رايحين يوقفوا هو وحمدى تحت يفطة لقيناها على الدولى مكتوب عليها معرض المنتجات الصينية ههههههههههه ويتحايلوا عليا وانا اقولهم لأ ويقولولى نصور جنبه والنبى يا با:120105~454 : وانا اقولهم بعينكوا يلا انتوا عايزين تفضحونى : hech: .

نييجى بقا لكريم افندى اللى قالنا البلد زى الفل ونضيفة ونطلع ع الطريق يا ريس والدنيا تقول خد عندك والعربيات بقت لونها بنى واما قولناله قالنا خلاص انا هجيب معايا جردل وسفنجة ومجابش وزعلان ان عربيته اتوسخت ده انت لسه ربنا هيوريك هههههههه اللى بيتنكر من عربيته ده انا هقول لعمو غبور هخليه ياخد منك الميكروباص بتاعتك وابقى انت ومازن افندى ورونى هتعملوا ايه .
وفى النهاية احب اوجه كل الشكر للحاضر الغائب حبيبى بجد باسم بيسو وبقولك متزعلش قدر الله وما شاء فعل , وكمان الاستاذ حازم خضر اللى بانت عليك اول علامات الجواز الااو هى الخلعان مننا واستند الى المقولة الشهيرة : يا عم حازم دى وقفة الراجل بميت ست , بس لو جت الست ........ إنتوا عارفين بقى .

سلامى.

Komy
قديم 13-03-2011, 11:58 AM
الصورة الرمزية tareksakr
tareksakr tareksakr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: التسويق القاري
هواياتي: السيارات القراءة

tareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond repute

متجمعين في الخير دايما شكلها كانت مقابلة جميلة كعادة مقابلاتنا وان شاء الله نشوفكوا علي خير في القاهرة
قديم 13-03-2011, 01:04 PM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute

http://www.facebook.com/album.php?id...4799&aid=44077
عملت البوم في الفيس عن المقابلة

رمضان كريم