العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 03-03-2011, 12:13 AM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مكان المقابله القادمه لمصر موتورز

انا بقول نخليها الجمعه 11 عشان الكل يكون قبض ورتب اموره واستعد للمقابله
قديم 03-03-2011, 12:56 AM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

اخوك من كوم حماده ياباشا والكريم منين ؟
اسف على عدم الرد السريع العيله كلها فى الدلنجات ودمنهور وكوم حماده وايتاى البارود قليشان لاكن انا مولود فى القاهرة واعيش فيها

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 03-03-2011, 12:58 AM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوشروق مشاهدة المشاركة

اسف على عدم الرد السريع العيله كلها فى الدلنجات ودمنهور وكوم حماده وايتاى البارود قليشان لاكن انا مولود فى القاهرة واعيش فيها
عيشت يابو شروق يا غالي تشرفت بمعرفتك
قديم 03-03-2011, 12:20 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

لا ياعم متخافش بس تعالي انت وانا اوريك

ايه يا عم اسلوب الرعب ده هو ايه اللي تعالي انتا بس وانا اوريك ديه هههههههههههههه

طب اصبر عليا هجيبلك المنتدي كله واجيلك وهقفلكم البحيرة ديه كلها ههههههههه
قديم 03-03-2011, 12:28 PM
corsair
Guest

انا معاكم يا رجالة ظبطوها بس يا ريت لما احمد بدر يسترد عافيته والحاج بدر بسيوني والاخ كريم ورجالة اسكندرية كلهم لازم يكونو جاهزين مش نروح نتوه هناك ونقعد مع نفسنا علي الكورنيش