العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 07-05-2010, 07:36 PM
ابا رضوى ابا رضوى غير متواجد حالياً

ابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond repute
افتراضي عايز اعترف بسر فيكو من يكتم السر

السلام عليكم ورحمه الله اخوانى واشقائى اعضاء هذا المنتدى عايز اعترف لكم انى اصبحت مدمن لكم واشهد الله انى احبكم فى الله واسال المولى ان يجمعنى واياكم فى جنات النعيم واسال الله ان يجزى القائمين على المنتدى عنى وعنكم كل خير
قديم 10-05-2010, 04:16 PM
swat
Guest

افتراضي رد: عايز اعترف بسر فيكو من يكتم السر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابا رضوى مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله اخوانى واشقائى اعضاء هذا المنتدى عايز اعترف لكم انى اصبحت مدمن لكم واشهد الله انى احبكم فى الله واسال المولى ان يجمعنى واياكم فى جنات النعيم واسال الله ان يجزى القائمين على المنتدى عنى وعنكم كل خير
لا تتخيل كل الناس ملائكة فتنهار أحلامك .. ولا تجعل ثقتك بالناس عمياء لأنك ستبكي ذات يوم على سذاجتك
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg وأعدوا.jpg‏ (91.3 كيلوبايت, المشاهدات 6)
قديم 10-05-2010, 04:35 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

و عليكم السلام يا ابو رضوي
فينك من زمان مش باين ليه
بالنسبه لحاله الادمان اللي عندك
فلا اخفي سرا لو قولتلك اننا كلنا بقي عندنا نفس الحاله بالضبط
حاله من الادمان لمصر موتورز او حاله من الشغف بمعني اصح
الشغف هو اللي بيحركنا كلنا علاوه علي الروح الطيبه و الموده بين الاعضاء
شكرا ليك ابو رضوي

حـازم خـضـر

قديم 10-05-2010, 06:28 PM
الصورة الرمزية tareksakr
tareksakr tareksakr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: التسويق القاري
هواياتي: السيارات القراءة

tareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond repute

شكرا لمشاعرك يا بو رضوي يا سوات انا متفق معاك ان مش كل الناس كويسة بس المهم يبقي عندك من الفطنة والعلاقة الجيدة بالله اللي تنور بصيرتك لاكتشاف هذه النوعية من الناس
قديم 10-05-2010, 07:24 PM
ابا رضوى ابا رضوى غير متواجد حالياً

ابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة swat مشاهدة المشاركة

لا تتخيل كل الناس ملائكة فتنهار أحلامك .. ولا تجعل ثقتك بالناس عمياء لأنك ستبكي ذات يوم على سذاجتك
اخى فى الله اذا كان حب الناس سذاجه فابحث عن خطاء بداخلك واذكر نفسى واياك بقول الحبيب قال رسول الله صلى الله عليه و سلم :ان الله لا ينظر إلى صوركم وأموالكم ولكن ينظر إلى قلوبكم وأعمالكم احسن الظن بالناس اخى و حب لاخيك ما تحب لنفسك احبك فى الله