العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 29-05-2010, 06:17 PM
amrstylish amrstylish غير متواجد حالياً

amrstylish is on a distinguished road
محناااااااااااااااااااااا ااار بين المصرى والخليجى

السلام عليكم
انا الحمدلله خلاص نويب بعد حيرة شديدة جدا بين السيراتو والالنترا والالنسر انى اجيب سيراتو بس الحيرة دلوقتى بقت شكل تانى بصراحة محتار جدا انى اجيب المواصفة السعودى اللى هيا جنط 16+abs+فتحة سقف ب 111 الف او انى ازود 5 الاف واجيب بضمان الوكيل ال sx جنط 17 abs من غير فتحة سقف بس المشكلة هتبقى الجنط 17 لانى سمعت عنه كلام كتير مش حلو بس فى نفس الوقت هيبقى معايا ضمان الوكيل 5 سنين.........تشوروا عليا بايه يا جماعة؟؟ptmnlo123per1106
قديم 29-05-2010, 08:28 PM
الصورة الرمزية mahmoud hany
mahmoud hany mahmoud hany غير متواجد حالياً

mahmoud hany will become famous soon enough
افتراضي رد: محناااااااااااااااااااااا ااار بين المصرى والخليجى

انا سمعت بردو ان الجنط 17 او بمعنى اصح الsx فيه عيوب فانت افضلك تجيب خليخى هو بس الفرق ما بين الخليخى و الوكيل ان الخليجى مواصفاتو اكتر (الاوبشن) و سعر اقل اما الوكيل فسعر اكتر و معه ضمان بس انا سمعت ان الوكيل بردو بتدفع فلوس عشان تصلح فيه .... والله المستعان و ربنا يوفقك و يرشدك الى الافضل
قديم 08-06-2010, 08:41 AM
الصورة الرمزية Brave Heart
Brave Heart Brave Heart غير متواجد حالياً
من انا؟: أمير مصطفى
التخصص العملى: أستشارى نظم فى قصر العدل الكويت
هواياتي: السيارات وبس

Brave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond repute

يا جماعه الجنط ال 17 مش فيه مشاكل ولا حاجه
هو بس بيبقى عاوز معامله خاصه علشان شوارعنا بايظه ومليانه نقر وبلاعات وزفت

ياودود ياودود...ياذا العرش المجيد...يافعالا لما تريد...أسألك بعزك الذى لايرام...وملكك الذى لا يضام...ونورك الذى يملأ أركان عرشك...أن تنصرنى نصرا يليق بجلال وجهك وعظيم سلطانك...وتسخر لى جندا من جندك يثبتونى على الإيمان ويدفعوا عنى الأذى والسوء...وإكفنى أعدائى بماشئت وكيف شئت إنك على ماتشاء قدير...اللهم تولى أمرى وانصرنى أنت نعم المولى ونعم النصير...ودبر لى أمرى فإنى لا أحسن التدبير
قديم 08-06-2010, 12:02 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

خليك مع المصرى واشترى من التوكيل واكسب الضمان ال5 سنوات او 100 الف كم وريح بالك من موضوع الضمان
قديم 18-06-2010, 04:35 AM
moneey moneey غير متواجد حالياً

moneey is on a distinguished road
رد: محناااااااااااااااااااااا ااار بين المصرى والخليجى

انا مع الاستاذ بدر خليك فى الضمان احسنptmnlo123per154