العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ممكن الاقي لانوس تقسيط
ياريت 6 85.71%
الاقي حد 1 14.29%
يساعدني 2 28.57%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 7. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 20-02-2009, 09:44 AM
mohamed salem mohamed salem غير متواجد حالياً

mohamed salem is on a distinguished road
افتراضي رد: يارب حد يبفيدني (فى شراء سيارة بالتقسيط)

طيب انا عايز اجيب عربية لانوس او بروتون او تويوتا تسعينات يعنى حاجة فى حدود ال 40 الف مثلا و ممكن ادفع20000 يعنى ما يقرب من 50% ,والباقى 1000 كل شهر هل ممكن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارجو الرد والمساعده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ايميلى:

mohamed_salem1412@hotmail .com
قديم 20-02-2009, 04:33 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يارب حد يبفيدني (فى شراء سيارة بالتقسيط)

تم الرد على الميل الخاص
لا تكثر من وضع طلبك فى اكثر من مكان
قديم 20-02-2009, 04:49 PM
walidezedan walidezedan غير متواجد حالياً

walidezedan is on a distinguished road
افتراضي رد: ابحث عن سيارة مستعملة

طيب يا ريت ينفع عربية مستعملة حالة جيدة اوبل فيكترا مثلا موديل 2002 او لانوس موييل بعد 2005 بمقدم 15000 +900فى 48 شهر فى الاسكندرية
قديم 20-02-2009, 05:07 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ابحث عن سيارة مستعملة

محافظات الان فى المستعمل متوقفة شوية وهترجع تانى غير كدة حضرتك المستعمل اقل مقدم فية 40%
افضل حل ليك لو مستعجل على عربية انك تنتهز الفرصة الان فى تخفيضات السيارت الجديدة وتجيب عربية جديدة
لو محتاج اى مساعة علشان ترتب امورك
0125485222
قديم 21-02-2009, 02:25 AM
احمد نبيل الشبراوي احمد نبيل الشبراوي غير متواجد حالياً

احمد نبيل الشبراوي is on a distinguished road
افتراضي رد: عايز عربية بالتقسيط المباشر

انا عايز اجيب فيرنا عادة وادفع مقدم 20000 واقسط علي 5 سنين او 6 الضمانات ال موجودة سجل تجاري وبطاقة ضريبية

الكلمات الدليلية
a113, للتقسيط, موتورز, مطلوب, النترا2010, بمصر, تقسيط بنك, سيارة, عربية, عربيه, فيورا, مطلوب شراء سيارة, تويوتا كورولا, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, تقسيط سيارات, اسبيرانزا, سيارات جديدة