العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ما هو اللون المفضل والذي يتماشي مع الايمجراند 7
الاسود 8 40.00%
الرمادي الغامق 1 5.00%
الرمادي الفاتح 3 15.00%
العسلي 2 10.00%
النبيتي 2 10.00%
الفضي 1 5.00%
الاحمر 0 0%
الابيض 2 10.00%
الذهبي 1 5.00%
المصوتون: 20. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 13-11-2012, 11:23 AM
احمد دعباس احمد دعباس غير متواجد حالياً
من انا؟: مدير مبيعات شيفروليه فى شركه جنرال اتوموتيف للتجارة

احمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to behold
افتراضي رد: سؤال هام لذوي الخبرة بخصوص جواب التخصيص واللون

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عصام الجارحي مشاهدة المشاركة

الله يكرم اصلك استاذ احمد
يبقي كدا محتاج ارسي علي اللون النهائي قبل الجواب
والله يبارك فيك
بس هو فين اللون الاسود واحنا نجبلك خبره ونصوره بس ينزل
الشامبين دا اللي في الصور اللي في المهندسين ولا غيره

معلش استاذ عصام انا مخدتش بالى من المشاركه دى الا انهارده والله بالصدفه انا اسف فى التقصير فى الرد على حضرتك لو عايز تشوف اللون الاسود كلمنى حضرتك وان اقول لحضرتك تشوفه فين بالظبط وتصوره لنا كمان بعد اذن حضرتك طبعا
اللون ده هو الشامبين فعلا ولون تحفه ومضاد للتراب مش بيبان فيه التراب
وانا اسف جدا جدا جدا انى مخدتش بالى من المشاركه بتاعت حضرتك انا بدخل اشوف فى اسئله عندى فى الموضوع واطلع الصبح عشان مزنوقين فى الشغل جامد والله

للاستعلام
01000890150
احمد دعباس
مدير مبيعات شيفروليه
[ جنرال اتوموتيف للتجارة ]
وكلاء معتمدون
{
شيفروليه - بيجو - مازدا - جيلى - شيرى - هيونداى}
ahmed_debas_2006@yahoo.co m

فيلا للبيع بمرسى مطروح 337 متر مسجله عقد ازرق تسجيل نهائى للاستعلام 01229607171
قديم 13-11-2012, 01:39 PM
Emgrand Emgrand غير متواجد حالياً

Emgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanylord مشاهدة المشاركة

بيج او كريمي
مفيش له اسم من اللى طالع اليومين دول
قديم 13-11-2012, 07:29 PM
الصورة الرمزية عصام الجارحي
عصام الجارحي عصام الجارحي غير متواجد حالياً

عصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد دعباس مشاهدة المشاركة

معلش استاذ عصام انا مخدتش بالى من المشاركه دى الا انهارده والله بالصدفه انا اسف فى التقصير فى الرد على حضرتك لو عايز تشوف اللون الاسود كلمنى حضرتك وان اقول لحضرتك تشوفه فين بالظبط وتصوره لنا كمان بعد اذن حضرتك طبعا
اللون ده هو الشامبين فعلا ولون تحفه ومضاد للتراب مش بيبان فيه التراب
وانا اسف جدا جدا جدا انى مخدتش بالى من المشاركه بتاعت حضرتك انا بدخل اشوف فى اسئله عندى فى الموضوع واطلع الصبح عشان مزنوقين فى الشغل جامد والله
يا ريس بس بتتاسف علي اية انا عارف مشغولياتك
والله يكون في العون
وهتصل بحضرتك
بس يا ريت المكان يكون قريب لاني عايز اعاين الاسود علي الطبيعة
تحياتي لك يا راجل يا محترم

عندما يقولون عنك انك علماني ولا تريد شرع الله ويكفرونك ثم تكشف الحقائق ونجدهم كانوا يناصرونك فاما انهم ناصروا هذه الصفات فيك واعتنقوها معك او انهم يحاولون تشوية صورتك امام الشعب
فانت اما ان تكون ظالما او مظلوما انما هم ففي الحالتين ظالمين

تحياتي لهذا المناضل العظيم

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
قديم 20-11-2012, 12:32 PM
hazeme.lsawah hazeme.lsawah غير متواجد حالياً

hazeme.lsawah is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عصام الجارحي مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اتصلت بشركة غبور المهندسين علشان كنت عايز جواب تخصيص انا مكنتش فاهم يعني اية جواب تخصيص ولما سالت الاستاذ مينا قالي ان جواب التخصيص اللي بيكتب فيه رقم الشاسية ورقم الماتور واللون تقريبا وطبعا هو قالي انا اتصلت بالمصنع علشان يملوني الارقام فاكون مشغوليين المهم قولتله معني كدا ان لما اخد الجواب يبقي العربية اللي ارقامها في الجواب هي اللي هستلمها قالي ايوة وانا ماخدش ولا عطيت
المهم لما فكرت في الكلام لقيت الاتي
اولا انا حاجز اللون الاسود يعني لما هيجيب الارقام لازم تكون للون اسود
السؤال هو اللون الاسود اية رايكم فيه واية الالوان اللي هتكون جميلة علي العربية دي
السؤال الثاني علل..هههههههه
لا بجد افرض طلع عيب في العربية هيبقي اية الحل وهرجع اغير جواب التخصيص تاني ولا اية
ياريت اجابة علي السؤالين دول لو عنده سابق خبرة
تحياتي لكم
بالنسبة للسوال الاول الاجابة صحيحة بالفعل فى حاجة اسمها جواب تخصيص ودا بيكون من بنك ناصر الاجتماعى لان بنك ناصر بيشترى العربية وبعدين بيبعها للعميل ولازم يكون فى رقم شاسية وموتور فى الجواب عشان البنك يشترى شى مادى معين ...
اما بالنسبة للسوال التانى ان لو لاقدر الله تم تخصيص السيارة لحضرتك باللون والشاسية والموتور واتضح بعد ذلك وجود عيب ولا يهمك حتروح التوكيل ومركز الخدمة وتقول على مشكلتك كلها واى مشكلة فى العربية حتتحل وكمان على فكرة اللون الاسود فى العربية حلو جدا جدا لان العربية فيها شبكة نيكل كروم والمقابض نيكل كروم وكل دا مع اللون الاسود بيدى شياكة جدا
قديم 11-12-2012, 02:10 AM
lovecarss lovecarss غير متواجد حالياً

lovecarss has a spectacular aura aboutlovecarss has a spectacular aura aboutlovecarss has a spectacular aura about

لو سمحت هو حضرتك حجزتها يوم كام ؟