العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 13-03-2011, 12:41 AM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رجاله مصر موتورز يغزون الصحراء

بجد احسنت يا ابو الاسعاد

كل تقارير المقابلات اللي عملتها بتطلع حلوة وخطوط عريضة وحوار لغويات

الله ينور عليك

و فعلا كان يوم جميل جدا واتشرفت بمقابلتكم حسيت كاني مع ناس اعرفهم من سنين

و ارجو تكرارها قريبا و المرة دي اوريكوا العربية

(يعني كان لازم تقول المستقبلية)

و نتجمع علي خير ان شاء الله

رمضان كريم
قديم 13-03-2011, 01:08 AM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute

الله ينور يا أبو الاسعاد
تقرير هايل جدا بالرغم من قلة التعليقات الطريفة كعادتك و لكنه تقرير ممتاز:10D5C8 ~1107:
أشكركم من كل قلبي على هذا اليوم الجميل و بجد استمعت بكل دقيقة
و شفت ناس كان نفسي أشوفهم من زمان
بجد إحساس عيلة واحدة فعلا
و تشرفت بمعرفة ناس كتير منهم على سبيل المثال ( علشان محدش يزعل مني ):

أخونا الكبير أ/ نبيل ربنا يبارك فيه شخصية وقورة و محترمة جدا و منتهى الهدوء بجد تشرفت بمعرفته
منسق الحفلة / كيمو الكبير شخصية نشطة و لذيذة ربنا يكرمه , التليفون مانزلش من على ودنه طول ما احنا قاعدين
أحمد باشا بدر / أول ما شفته كأني أعرفه من زمان , ربنا يتمم له الشفاء جزاه الله خير على الحضور و هو يتماثل للشفاء
طبعا النجم أبو الاسعاد صاحب الشخصية السينيمائية و الحضور القوي و الدعابة المرحة أ/ عماد السياسي الكبير و صاحب الرأي و المشورة ( مش حاكمل علشان موضوع السياسة مايتحرقش )
و طبعا كل الحضور كانوا في غاية الود و الذوق و الأدب
ربنا يجمعنا على الخير دايما

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]
قديم 13-03-2011, 01:21 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

حبيب قلبى يا ابو الاسعاد ايه التقرير و الصور الحلوه دى بجد تسلم ايدك و ربنا يديم المحبه ما بينا ان شاء الله
و عاوز اقول حاجه بجد كان يوم جميل جدا و انا كونت سعيد فعلا بكل الناس الى شرفتنا فى المقابله مش زى ناس كانت عاوزه تيجى بل القطر طبعا عارف نفسه
و فى النهايه كان يوم جميل جدا لانى فعلا غيرنا جو و طلعنا من جو الثوره و البلطجيه ده و شوفنا ناس بنحبها و عقبال كل مره ان شاء الله

و كمان عاوز اقول لابو الاسعاد و الكومى و احمد اطمنو انا كمان عربيتى بأت سودا من المطر شكرا على الواجب
و كونت عاوز اقول ليكم على الى كان الكومى بيعمله ورا الشجره هو كان بيخصب التربه بس اوعه حد يفهم غلط ولا حاجه هههههههههههه

و مره تانيه حمد لله على سلامه الجميع و ربنا يحفظكم ان شاء الله من كل سوء

و احب اقول حاجه لباسم اخويه و حبيبى والله كونت معانه فى كل لحظه و متذعلش على العربيه و اهم حاجه انك بخير و ان شاء الله اشوفك فى المقابله القادمه فى القاهره

و تحياتى للجميع بل الصحه و السعاده ان شاء الله

كريم على
قديم 13-03-2011, 05:10 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

يا جماعه .
أنا مش حاقول حاجه للناس اللى حضرت المقابله لأنه مهما نقول مش حانقدر نوصف مدى حبنا وسعادتنا بينهم وشكرنا العميق لهم على منحنا هذه اللحظات السعيده والذكريات الجميله الخالده .
بس انا حاقول لكل واحد فى المنتدى كان ممكن ييجى وتردد أو خاف أو كسل . خسرت وفاتك كتير من الحب والمتعه والسعاده بعدم حضورك وسط أحلى تجمع مع ناس بيجمعهم رابط المحبه فى الله و لله .
شكرا أستاذ نبيل على حضور حضرتك وتشريفك للمقابله .
شكرا أستاذ أحمد بدر على انك طمنتنا عليك وحضرت رغم ظروفك الصحيه .
شكرا أستاذنا على باشا والد كريم على اننا تعرفنا بشخصكم الكريم .
شكرا كريم باشا على تجميعنا واستضافتنا ومنحنا تلك الفرصه الجميله لقضاء وقت سعيد .
شكرا أحمد بيك أبو الإسعاد على حضورك رغم ظروفك الصحيه . ثم على التقرير الرائع .
شكرا أستاذ على وتشرفت جدا بمعرفتك واللقاء بك .
شكرا أستاذى العزيز عماد باشا وسعدت جدا بوجود حضرتك .
شكرا أخويا الكومى وربنا يجمعنا دائما على خير .
شكرا حبيبى أحمد حمدى الشخصيه الجميله والأخلاق العاليه .
شكرا حبيبى وحبيب الكل أستاذ مهران . رغم انك هربت بالعروسه عشان ماتفسحناش بيها بعد المقابله .
شكرا مهند باشا صاحب الشخصيه الهادئه . وسعيد بالتعرف اليك جدا ونلتقى دائما على خير .
شكرا مروان باشا على . أخو كريم على حضور حضرتك معانا .
وسلامة أخونا باسم ونتمنى له السلامه دائما مع كل الأسف لعدم تمكنه من الحضور .
ونلقاكم دائما على خير ومحبه وسلامه .

Saif El Deen
قديم 13-03-2011, 08:23 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

بجد نورتوا الاسكندرية يا شباب واتشرفنا ان احنا اتقابلنا كان نفسى المقابلة تمتد للصبح بس للاسف ظروف حظر التجول
ملحوقة ان شاء الله قريب
ونتمنى نشوفكم على خير انا اسف انى ما اتصلتش بحد لانى روحت اخدت الادوية ولسة صاحى من النوم

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي