العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 24-08-2010, 01:05 AM
issoPolo issoPolo غير متواجد حالياً

issoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant future
افتراضي رد: رسمياً : المنشور الأول لحملة خليها تصدى وموديلها يعدى جاهز للطباعة

مجهود رائع منك يا bam و انا حاسس ان انت شغال لوحدك انا ولله لولا الدروس و المذاكرة كنت تزلت طبعت و وزعت و لكن كل يوم درس و واجبات بس انا طالع عمرة يوم الخميس الجاي لمدة 10 ايام و هرجع على الوقفة هدعلكوا بالتوفيق !
قديم 24-08-2010, 04:02 AM
anies1 anies1 غير متواجد حالياً

anies1 has a spectacular aura aboutanies1 has a spectacular aura aboutanies1 has a spectacular aura about
افتراضي رد: لأول مرة فى مصر : خليها تصدى وموديلها يعدى .. حملة تخفيض اسعار السيارات

انا مش عايزها تصدى انا عايزها تولع وتنفجر فى الكلاب اللى نافخنا دول .
قديم 24-08-2010, 01:06 PM
السيد العيسوى السيد العيسوى غير متواجد حالياً

السيد العيسوى has a spectacular aura aboutالسيد العيسوى has a spectacular aura about
افتراضي رد: لأول مرة فى مصر : خليها تصدى وموديلها يعدى .. حملة تخفيض اسعار السيارات

والله فكره ممتازه 000 انا كنت رايح اشترى والفكره دى وقعت فى طريقى
والان خليها تصدى وموديلها يعدى
قديم 25-08-2010, 12:41 PM
الصورة الرمزية hisham750
hisham750 hisham750 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد فقير لله
التخصص العملى: ICT
هواياتي: السيارات و السفر وكرة القدم

hisham750 has a spectacular aura abouthisham750 has a spectacular aura about

بجد ده حملة مهمة جدا وانا شايف ان لازم كلنا نشارك فيها بس المهم ان الناس يفهموا المعني لان في ناس مجرد مبقي معاه الفلوس مبيفكرش غير في الشراء بدون وعي اصحوا يا جماعة وفكروا كويس اوي في نوع العربية والبدائل المتاحة وخلوا بالكوا دولقت في عربيات مستعملة احسن من الجديد يعني بدل عربية صيني تعبانة ممكن تركب يباني قديم وحيبقي احسن او اكبر وانعم موتور
وكمان اسعار العربيات ده غالية علي الفاضي الاسعار الموجودة في مصر مش موجودة في حتة تانية وده فتح مجال للشركات تنتج منتج ضعيف وتكسب فية كويس اوي في مصر استغلوا السرقة والكدب والنصب من الوكلاء ونوم حماية المستهلك .... يريت نقدر نعمل حاجة في سعر السيارات في مصر علشان الواحد اتخنق اوي من حاجات كتتتتتتتتتتتتتتير جدددددددددددا
قديم 25-08-2010, 01:00 PM
andiamo andiamo غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق الفيات برافا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السباحة وقيادة السيارات

andiamo is on a distinguished road

بجد فكرة تحفة الله يخرب بيت التجار الجشعين على الجماركعلى الضرايب
انا كنت هشترى البرافا مستعملة هأجلها للسنة اللى جايه لعل وعسى يحصل اللى اتفقنا علية