العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > اخبار السيارات > معارض السيارات الدولية

معارض السيارات الدولية تغطية معارض السيارات المصرية والعالمية (معرض اتوماك - فورميلا الاهرام - ديترويت - فرانكفورت - باريس - جينيف - لوس أنجلوس)

قديم 12-12-2010, 07:32 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي افتتاح معرض الكويت للسيارات

معارض السيارات تجتذب الكثير من الزوار
شهدت أرض المعارض الدولية بالكويت الأحد افتتاح معرض الكويت الدولي للسيارات بمشاركة وكلاء السيارات المعتمدين في الكويت لأشهر الماركات العالمية ومجموعة من البنوك والمؤسسات المالية وشركات التأجير والتأمين والاكسسوارات ولوازم السيارات.

وكانت الشركات المشاركة قد أنهت استعداداتها للافتتاح، فيما شهدت صالات أرض المعارض الدولية على مدى الأيام القليلة الماضية ورش عمل متواصلة من قبل المشاركين تجهيزا لديكورات أجنحتها واختيار أفضل سبل العرض لمنتجاتها من سيارات وغيرها. حسب صحيفة "القبس" الكويتية الأحد.

وتستعد الجهات المشاركة لإبراز أحدث ما أنتجته مصانع السيارات في العالم، فيما يخطط بعضها لتقديم العروض الخاصة والعروض الاستعراضية بمناسبة إقامة معرض السيارات.

تضم قائمة المشاركين في المعرض كوكبة من وكلاء السيارات وشركات بيع السيارات والبنوك والمؤسسات التمويلية وشركات التأمين وشركات الاجارة وشركات اكسسوارات السيارات ولوازمها.

و طبعا استاذ شريف و استاذ محمد كمال اكيد هيكون فى تقرير جامد جدا عن المعرض

منقول

كريم على
قديم 12-12-2010, 08:00 PM
الصورة الرمزية دحداحي
دحداحي دحداحي غير متواجد حالياً
من انا؟: فاشل
هواياتي: الكمبيوتر والسيارات

دحداحي has a spectacular aura aboutدحداحي has a spectacular aura aboutدحداحي has a spectacular aura about
افتراضي رد: افتتاح معرض الكويت للسيارات

تسلم ايدك يا باشا
وعقبال لما يجي معرض فور ميلا الاهرام

قديم 12-12-2010, 09:42 PM
الصورة الرمزية karem ali

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دحداحي مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك يا باشا
وعقبال لما يجي معرض فور ميلا الاهرام
ما هو هيجى لكن الامتحانات هتكون شغلاه

كريم على
قديم 12-12-2010, 09:49 PM
الصورة الرمزية دحداحي
دحداحي دحداحي غير متواجد حالياً
من انا؟: فاشل
هواياتي: الكمبيوتر والسيارات

دحداحي has a spectacular aura aboutدحداحي has a spectacular aura aboutدحداحي has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

ما هو هيجى لكن الامتحانات هتكون شغلاه
ده عندك انتهبقي الامتحانات
انا بردو ندي امتحانات بس عندي ماده واحده الترم الاول عشان بعيد عنك انا بعيد سنه اولي لسه وبعد الشر عنك من السقوط يا باشا
وكمان البركه في المنتدي هنا هاينقل كل شئ في المعرض وانا بأذن الله لي قد ما اقدر هاصور حاجات هناك وهاجيبهالكم هنا

قديم 12-12-2010, 10:25 PM
الصورة الرمزية karem ali

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دحداحي مشاهدة المشاركة

ده عندك انتهبقي الامتحانات
انا بردو ندي امتحانات بس عندي ماده واحده الترم الاول عشان بعيد عنك انا بعيد سنه اولي لسه وبعد الشر عنك من السقوط يا باشا
وكمان البركه في المنتدي هنا هاينقل كل شئ في المعرض وانا بأذن الله لي قد ما اقدر هاصور حاجات هناك وهاجيبهالكم هنا
معلش باء نصبك كده يا عالم لو كان حصل حاجه غيركده كان ممكن يحصل ليك ايه المهم انك تحمد ربنا على كل شئ و كمان كده كده اكيد هيكون فى ناس تصور المعرض و هيتعمل موضوع منفصل

كريم على