العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 23-07-2012, 10:53 AM
الصورة الرمزية Tota El Masry
Tota El Masry Tota El Masry غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندسة
التخصص العملى: هندسة المنسوجات

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكلة و محتاجة ليها حل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Mustafa مشاهدة المشاركة

بالنسبة للإيموبليزر .. أنا رأيي انه حاجة حلوة مش وحشة ..

لكن مش مؤمن بيه .. انا مؤمن ان الحامي و الحافظ هو الله .. بس أدينا بناخد بالأسباب
ونعم بالله
فعلاً والله أنا نفدت من الموت كذا مرة لدرجة إن شجرة وقعت على ميكروباص كنت راكباه في إشارة القصر العيني و غرقت زجاج لأني كنت راكبة في الأمام بعد ما نزلت فوجئت بإن اللي وقع ده كان فرع صغير و باقي الشجرة وقع خلف الميكروباص بالضبط لا حول و لا قوة إلا بالله لا قدر الله نجينا من الموت جميعاً باعجوبة الشجر كان قطرها متر تقريباً
حتى ربنا نجاني من حادثتين تفجيرات إرهابية في التحرير بدون مغالاة أتأخرت عن ميعادي مرة و المرة التانية شيء إلهي دفعني ما أروحش و أشتري مسلتزمات للكلية من وسط البلد بعد نصف ساعة و هي بالضبط مقدار مشواري للتحرير فوجئت بالحادثة بتاعت تفجير عبد المنعم رياض مكان ما كنت رايحة أركب
اللهم لك الحمد و الشكر على نعمك ظاهرة و باطنة
اللهم إني استودعتك أهلى و مالي و كل ما رزقتني في الدنيا فاحفظهم لي و ردهم لي ساليمن و أنت خي الحافظين
و الحمد لله رب العاليمن و سلام على خير المرسلين محمد بن عبد الله صل الله عليه و سلم
جزيتم الفردوس الأعلى بالتذكرة دكتور مصطفى و جعلكم الله من عباده الصالحين دوماً
قديم 23-07-2012, 11:00 AM

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sehsss مشاهدة المشاركة

اللوجان أفضل سيارة في فئة الـ70 ألف وأي حد يقولك غير كده سيبك منه.. وبالنسبة لوضوع التجليد أفضل مكان ليه شارع دمشق عند واحد اسمهة إبراهيم ستيكر.. تحياتي
ربنا يكرمك يا أ/ سحس والله أنا بحبها جداً و مش بطيق فراقها و مدركة قد إيه هي ماشاء الله لا قوة إلا بالله بس أختك بتحدث بنعم ربنا و دائماً بتشكره و تحمده و تقول ربنا كرمني بكذا و بكذا فيه ناس بتستكتر على الواحد حتى نعمة الشكر و العياذ بالله
صحباتي من ساعة ما شافوني جبت لوجي عاوزين يغيروا عربياتهم زييها مع إن عربياتهم ما اشء الله لا قوة إلا بالله رائعة أغلبها أوروبي اعتمادي للغاية مش أقل من 150ألف بس مش حمراء و لا جديدة و كمان توتة الغلبانة إللي بنت نفسها بنفسها و لله الحمد من غير كوسة جابت عربية و مكع ظروفها المرضية ده كمان لسه عندها أمل في الدنيا يالا الحمد لله ربنا يهدي
تقول إيه قليل من عباد الله الشكور
ربنا يجعلنا من الشاكرين الحامدين

طيب أنا لو رحت شارع دمشق و سالت عليه أكيد مشهور إبراهيم استيكر حضرتك تعرف تجليد الأكصدمات بكام تقريباً مؤقتاً لحد ربنا ما يفرجها و أجلد العربية كلها

شكراً و جزاكم الله خيراً
قديم 23-07-2012, 11:04 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو هيما مشاهدة المشاركة

what is the problem with your car.. I don`t understand where is the problem.. enjoy your life with your new car and don`t pay attention for people words.. MY REGARDS
OK Brother I'll try to do but pray for me
My Regards
Tota El Masry
قديم 23-07-2012, 11:42 AM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

حادثة تفجيرات ميدان عبد المنعم
ياااااااه

الكلام ده 2005

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

التعديل الأخير تم بواسطة mhamdy75 ; 23-07-2012 الساعة 11:59 AM
قديم 23-07-2012, 01:03 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

ياااااااه

الكلام ده 2005

تمام و حادثة الهجوم على المتحف المصري كمان كنت في الميدان يومها سبحان الله
غير مجموعة من الحوادث تانية و دخول الطواريء و العناية المركزة و الحمد لله لسه عايشة بفضل الله

أوعى تقول أنا نحس ...لأ

لكل أجل كتاب و كل نفس ستوفي ما عليها و ما لها
و طوبى لمن اتعظ و تدبر حمكة الخالق فيما أصابه (حتى الشوكة يشاكها...)
و آخر دعواي أن الحمد لله رب العالمين و سلام على المرسلين

الكلمات الدليلية
تجميد, تكييف, رينو لوجان, فرش سيارات, تليين السيارة