العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 22-05-2012, 10:51 AM
عاوز عربية عاوز عربية غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير بشركة سياحة

عاوز عربية has a spectacular aura aboutعاوز عربية has a spectacular aura about
افتراضي رد: باركولي انا بفيت لوجاني امبارح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Moh.Osama مشاهدة المشاركة

الف مبروووك وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها ومتزعلش على الطاسه انا الطاسات والعلامه اللى واره بكلمة لوجان ورينو اتسرقوا والحمد الله ربنا ينتقم من اللى خدهم
شوفت اللى يشوف بلوت غيره تهون عليه بلوته هههههه
ههههههههههههههههههه الله ينتقم من اللي بيعمل كده واللهي وعموماً انا عرفت ان ممكن في الوكالة العلامات والحروف والجات ديه بتتباع انا هانزل عشان ادورلي على طاسة فرط :w6w2 005041113562663:w6w200504 1113562663 قولي بقا موضوع كود الكاسيت ده ليه يعني لازم اروحله التوكيل الموضوع ده خنيق جداً على فكرة عاوز تزويغة من الشغل مخصوص ههههه
قديم 10-06-2012, 01:01 PM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute

الف مبروك
و ربنا يديلك خيرها و يكفيك شرها
قديم 12-06-2012, 11:26 AM
sherif_elhussiny sherif_elhussiny غير متواجد حالياً

sherif_elhussiny is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاوز عربية مشاهدة المشاركة

ألف شكر ليك طمنتني بس يارب بقا المرور ميكونش اجازة عاوز ارخص .
الف مبروووك حبيت اشارك فى الموضوع انا كمان لوجانى بس انا جبتها من سمير ريان امبارح 11/06/2012 بلاك لاين بتروووووولى بعد حيرة فى اللون ....انا عندى نفس مشكلة الكاسيت دى وقالولى امبارح نفس الكلام فى المعرض بس مش عارف اجيب كود الكاسيت ده منين ولا اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

على فكره متزعلش على الطاسة انا عربيتى خدت خبطه فى الجمب بعد كام ساعة قدام البيت بس الحمد لله قدر الله وما شاء فعل وانا لله وانا اليه راجعون.
قديم 12-06-2012, 01:42 PM
الصورة الرمزية mody112
mody112 mody112 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
هواياتي: قيادة السيارات -تجميع معلومات عن السيارات

mody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud of

يا جماعه دى اسمها عين العربيات الزيرو والحمد لله انها بتيجى على اد كده والف مبروك وربنا يحفظهالكم
قديم 12-06-2012, 01:47 PM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif_elhussiny مشاهدة المشاركة

الف مبروووك حبيت اشارك فى الموضوع انا كمان لوجانى بس انا جبتها من سمير ريان امبارح 11/06/2012 بلاك لاين بتروووووولى بعد حيرة فى اللون ....انا عندى نفس مشكلة الكاسيت دى وقالولى امبارح نفس الكلام فى المعرض بس مش عارف اجيب كود الكاسيت ده منين ولا اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

على فكره متزعلش على الطاسة انا عربيتى خدت خبطه فى الجمب بعد كام ساعة قدام البيت بس الحمد لله قدر الله وما شاء فعل وانا لله وانا اليه راجعون.
الف مبروك يا باشا وربنا يحفظهالك وبالنسبة لكود الكاسيت هتروح التوكيل وهما هيدهولك واتصل على رقم 16202 واسألهم عن اقرب توكيل ليك