العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 03-02-2013, 04:23 PM
AliSayed AliSayed غير متواجد حالياً

AliSayed will become famous soon enoughAliSayed will become famous soon enough
غاضب جدا توكيل رينو من سئ الي أسوأ

السلام عليكم

توكيل رينو مش عارف ايه اللي جرى له بعد ما كانت الناس بتشكر فيه و بتقول عليه توكيل محترم الي اخره, كنت حاجز لوجان من شهر 11 و طبعا جات بالسعر الجديد فرق 10 الاف قلتلهم شكرا و عايز المقدم اللي دفعته , قالولي كلم استاذ عادل كلمت استاذ عادل قالي هعملك طلب الاسترجاع و تيجي تستلم الفلوس يوم الخميس او الاحد و عدى الخميس محدش كلمني , كلمتهم النهارده قالولي معلش استني يوم و لا اتنين

منتهي عدم الاهتمام بالعملاء و عدم الاحترام , السؤال ليه التوكيل بيتصرف كده واضح انه اتغر في الحجوزات اللي كانت عنده
قديم 04-02-2013, 03:32 AM
الصورة الرمزية عمرو الامير
عمرو الامير عمرو الامير غير متواجد حالياً
من انا؟: طامح حتى اقتحام الجبل
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: شاعر

عمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to behold
افتراضي رد: توكيل رينو من سئ الي أسوأ

قديم 04-02-2013, 03:54 AM
الصورة الرمزية mostafa mamdouh
mostafa mamdouh mostafa mamdouh غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Specializing in cars
هواياتي: wrestling

mostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond repute

:12 F099~16:

قديم 04-02-2013, 03:56 AM
الصورة الرمزية mostafa mamdouh
mostafa mamdouh mostafa mamdouh غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Specializing in cars
هواياتي: wrestling

mostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond repute

حضرتك ليه استنيت كل الفتره ديه ...ما كنت تشترى من اى معرض محترم زى سمير ريان او احمد زكى ...او غيره

قديم 04-02-2013, 04:34 AM
AliSayed AliSayed غير متواجد حالياً

AliSayed will become famous soon enoughAliSayed will become famous soon enough

للاسف زي ما قلت كنت حاجز من شهر 11 و كنت منتظر الاستلام لحد ما جه دوري و بلغوني بالزياده و ان شهر 11 و 12 ملهمش تخفيض , و انا كنت حاجز عشان السعر الرسمي و المعارض كانت اوفر برايس

اللي بجد مش فاهمه توكيل رينو ليه بيتصرف كده ليه بعد الانتشار اللي حققه بسبب اللوجان يضحي بكل ده

و في حاجه تانيه غريبه توكيل رينو هو نفسه توكيل كيا بس في ناس بتقول ان زيادات الكيا من 3 الي 4 الاف