العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 09-12-2012, 06:51 PM
abusamr41 abusamr41 غير متواجد حالياً

abusamr41 will become famous soon enough
افتراضي رد: ياريت اعرف

بصراحه مش عارف اقؤلك ايه بس الناس اكيد مش هيكونوا كدابين لانهم اكيد مش هيضحوا بسمعتهم ممكن تكون عربيه حضرتك جايبه على سفينه تانيه الله اعلم بس حضرتك حاجز تبع انه فرع
قديم 09-12-2012, 06:57 PM

بس بصراحه ان حضرتك من شهر اربعه ومش استلمت لان ف ناس كيتر استلموا ف شهر 7 وف شهر تسعه
قديم 09-12-2012, 07:01 PM
mohamed luxor mohamed luxor غير متواجد حالياً

mohamed luxor is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abusamr41 مشاهدة المشاركة

بس بصراحه ان حضرتك من شهر اربعه ومش استلمت لان ف ناس كيتر استلموا ف شهر 7 وف شهر تسعه
حضرتك لو اخدت بالك من اول رد ليا هتعرف ايه قصه 19/4 لانى انا كنت حاجز سانديرو ف الاول اقرا بس الدود وحضرتك هتعرف القصه بس زى ما بقلك بالنسبه لحته السمعه دى اركنها ع جنب انا اصلا اخدت 50000000000000000 ميعاد وهذا ماحصل والله العظيم
قديم 09-12-2012, 07:05 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed luxor مشاهدة المشاركة

حضرتك لو اخدت بالك من اول رد ليا هتعرف ايه قصه 19/4 لانى انا كنت حاجز سانديرو ف الاول اقرا بس الدود وحضرتك هتعرف القصه بس زى ما بقلك بالنسبه لحته السمعه دى اركنها ع جنب انا اصلا اخدت 50000000000000000 ميعاد وهذا ماحصل والله العظيم
انا عارف ان كلام حضرتك صادق بس حضرتك انا حضرتك عملت معاهم خناقه لانى كان المفروض استلم من شهر ومش استلمت بسبب ان الشحنه اتاخرت بسبب احوال البلد فهما خايفين يدخلوا عربيات البلد ده على لسانهم هما وبعديها باسبوع كان يوم 1-12 واحد من الشركه كلمنى وقالى ان العربيه وصلت بس فاضلها 15 يوم فى الجمارك علشان تخلص وهنكلمك على اخر الشهر كدا عشان تيجى تستلمها وانا حاجز فى فرع المقطم انا بس بقؤل لحضرتك اللى حصل معايا
قديم 09-12-2012, 07:07 PM
mohamed luxor mohamed luxor غير متواجد حالياً

mohamed luxor is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abusamr41 مشاهدة المشاركة

انا عارف ان كلام حضرتك صادق بس حضرتك انا حضرتك عملت معاهم خناقه لانى كان المفروض استلم من شهر ومش استلمت بسبب ان الشحنه اتاخرت بسبب احوال البلد فهما خايفين يدخلوا عربيات البلد ده على لسانهم هما وبعديها باسبوع كان يوم 1-12 واحد من الشركه كلمنى وقالى ان العربيه وصلت بس فاضلها 15 يوم فى الجمارك علشان تخلص وهنكلمك على اخر الشهر كدا عشان تيجى تستلمها وانا حاجز فى فرع المقطم انا بس بقؤل لحضرتك اللى حصل معايا
شكرا خالص لاهتمام حضرتك وياريت يكون كلامك صح واتمنى ربنا يكرمك وتستلمها بس ابقى بلغنى ياريت (هو حضرتك حاجز ايه ؟)