العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 27-11-2012, 07:47 PM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطلوب تسعيره لوجان 2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منى شهاب مشاهدة المشاركة

لو لو لو سليمه

انا ريحت دماغى وهشترى مستعمل من كونتاكت واتصلت وماشية ف الاجراءات

وشكرا لمن مر هنا
بالتوفيق ان شاء الله
قديم 27-11-2012, 07:56 PM
danoora danoora غير متواجد حالياً

danoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to all

انا كمان شارية من كونتاكت بس برضه لازم زيارة التوكيل اساسي و اللي يرفض نصيحة لوجه الله اوعي تبصيلها اصلا
معلهش 500 جنيه احسن من تكلفة بقد كده و كمان عشان تتأكدي انها لسه في الضمان .. انا كنت فاحصة في التوكيل و بعد كده اكتشفت مشكلة في الثروتل بادي و القصة معروفة في المنتدى و اللي نفعني انها لسه في الضمان مادفعتش و لا جنيه و مبروك مقدما
قديم 28-11-2012, 09:50 AM
منى شهاب منى شهاب غير متواجد حالياً

منى شهاب is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة danoora مشاهدة المشاركة

انا كمان شارية من كونتاكت بس برضه لازم زيارة التوكيل اساسي و اللي يرفض نصيحة لوجه الله اوعي تبصيلها اصلا
معلهش 500 جنيه احسن من تكلفة بقد كده و كمان عشان تتأكدي انها لسه في الضمان .. انا كنت فاحصة في التوكيل و بعد كده اكتشفت مشكلة في الثروتل بادي و القصة معروفة في المنتدى و اللي نفعني انها لسه في الضمان مادفعتش و لا جنيه و مبروك مقدما
يعنى هينفع وانا وزوجى بنستلم نقولهم هوديها التوكيل على حسابى ؟
ولا ابقى اخد معايا ميكانيكى مثلا ؟