العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 27-07-2012, 02:25 PM
الصورة الرمزية sehsss
sehsss sehsss غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صحفي

sehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رأيكم في فرش (تنجيد) اللوجان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptawy مشاهدة المشاركة

طيب انا شوفت تلبيسات كده بتتركب وتتشال تانى ايه رايكم فيها
أوعى تركب تلبيسة، علشان لما بتتشد مع الاستخدام بتقطع الفوم بتاع الكراسي (اسألني انا)

Mohamed Hussein - journalist
قديم 27-07-2012, 02:53 PM
Dr.Smile Dr.Smile غير متواجد حالياً

Dr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptawy مشاهدة المشاركة

طيب انا شوفت تلبيسات كده بتتركب وتتشال تانى ايه رايكم فيها
التلبيسات مش بتاعة عمر ,, حتى لو اللي عاملها برنس ,, هتلاقيها كام شهر وتتقطع !
قديم 27-07-2012, 02:55 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

بلاش جلد

أوعى تعمل كده

هايخلى الدنيا حر موت

وعرق ولاتكييف مش هايأثر

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 27-07-2012, 02:58 PM
ahmedashraf ahmedashraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تصميم وبرمجة الويب

ahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tota El Masry مشاهدة المشاركة

طيب ليه مش عملت الأرضية؟؟؟
مش كان أحسن كله يتفك مرة واحدة؟؟؟
والله محتار، من ناحيه الأرضية الجلد حمايه وراحة بال،ومن ناحيه أنا بحب الحاجة على أصلها وبحب الموكيت في الأرضية. كمان مشفتش أرضية جلد راكبة على الطبيعة فخايف يكون فيها ثنايا وكسر شكلها مش حلو وأندم إني عملتها. بالإضافة لأن الموكيت فيه كلبسات بتاعت الدواسات الأصليه إللي المفروض ناخدها هدية في التوكيل مع صيانة ال5000 )) والجلد هيغطيها!

فقلت أستنى شويه وكده كده تركيب الأرضية مش بيحتاج غير فك الرسيين وقاعدة الكنبة، ودول أقدر أفكهم بنفسي لو حبيت فمش مشكلة يعني، لحد منشوف إيه النظام في الشتاء مع الموكيت وزكون شفت حد مركب جلد في الأرضيه على الطبيعة.
قديم 18-12-2012, 12:45 AM
Dr.Smile Dr.Smile غير متواجد حالياً

Dr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedashraf مشاهدة المشاركة

والله محتار، من ناحيه الأرضية الجلد حمايه وراحة بال،ومن ناحيه أنا بحب الحاجة على أصلها وبحب الموكيت في الأرضية. كمان مشفتش أرضية جلد راكبة على الطبيعة فخايف يكون فيها ثنايا وكسر شكلها مش حلو وأندم إني عملتها. بالإضافة لأن الموكيت فيه كلبسات بتاعت الدواسات الأصليه إللي المفروض ناخدها هدية في التوكيل مع صيانة ال5000 )) والجلد هيغطيها!

فقلت أستنى شويه وكده كده تركيب الأرضية مش بيحتاج غير فك الرسيين وقاعدة الكنبة، ودول أقدر أفكهم بنفسي لو حبيت فمش مشكلة يعني، لحد منشوف إيه النظام في الشتاء مع الموكيت وزكون شفت حد مركب جلد في الأرضيه على الطبيعة.
أهو الشتاء دخل وهتعرف قيمة الفرش الجلد ^_^

عموماً أنا عديت الشتاء اللي فات من غير فرش جلد ( دواسات بس ) ,, ولما ركبت الجلد الحمد لله عرفت الفرق

عموماً أنا في اسكندرية ,, لو تحب تشوف الفرش اللي أنا عامله علشان يساعدك وتاخد قرار عرفني ونتقابل في أي مكان وتشوفه على الطبيعة ..

يارب أكون قدرت افيدك