العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 25-12-2010, 02:35 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هوندا أكورد 2004 أو تيوتا كامري 2005

الف مبروك عليك يا باشا
ربنا يبارك لك فيها و يديك خيرها و يكفيك شرها
و احنا يا باشا ماسألناش علشان طبيعى انك لما تشترى هتقولنا علشان نفرح لك و نبارك لك

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 26-12-2010, 07:46 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

الف مبروك عليك يا باشا
ربنا يبارك لك فيها و يديك خيرها و يكفيك شرها
الله يبارك فيك و يخليك ياباشا.
و احنا يا باشا ماسألناش علشان طبيعى انك لما تشترى هتقولنا علشان نفرح لك و نبارك لك
لا ياباشا أنا قولت ألف الف شكر للناس الي ردت على الموضوع وإهتمت إنها تساعد لا أنا كان قصدي على التفاعل السلبي لباقي الأعضاء تلاقي مثلا خمسين مشاهدة وتلات ردود حاجة كدة غير متناسبة.

قديم 26-12-2010, 09:26 AM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future

الف مليون مبروك و احسنت الاختيار الكورولا 1.8 عربية تحفة خصوصا في البلد دي و لو عايز اي مساعدة في موضوع قطع الغيار انا تحت امرك و الف مبروك مرة تانية و عقبال الليكزس زيرو
قديم 26-12-2010, 02:37 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy01011 مشاهدة المشاركة

الف مليون مبروك و احسنت الاختيار الكورولا 1.8 عربية تحفة خصوصا في البلد دي و لو عايز اي مساعدة في موضوع قطع الغيار انا تحت امرك و الف مبروك مرة تانية و عقبال الليكزس زيرو
الله يبارك فيك يارامي باشا ولو شوفت حالتها بقى هتعرف إني التحفة الحقيقية فعلا إنك تلاقي عربية موديل 2002 بالحالة دي.
وألف ألف شكر ياباشا مقدما على قطع الغيار بس الحمد لله أنا مش شايف إني محتاج أي حاجة في الوقت الراهن.