العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 05-06-2009, 05:41 PM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يسعدنى أن أكون أول واحد يقدم هدية لمصر موتورز أتفضلوووووو

هههههههههههههه اهاااااااااا اولد مان ptmnlo123per145
الموضوع ممتاز وانا سعيد اني اكون مجنون انا بموووووت في حاجه اسمها مصر موتورز بس ناقص حاجه الاعضاء حبايبنا بتوع زمان يدخول كتيرررررررررررررررررررررر رر
وكمان مشكلتي هي:
انا بدخل مصر موتورز اكتر من 5ساعات في اليوم مش شرط اجاوب على المواضيع بس مفيش موضوع عدى من تحت ايدي الالما شوفته مش كلهم يعني ههههه
انا بدخل للموضوع حسب العنوان طبعا مش كل العناوين عن السيارات في بيبقى طلبات واستفسارات وده كتيرررر
انا لما بشوف تقارير صور مقارنات بحب ادخل ولو واحد طالب مساعده بدخل يمكن يكون عندي الافاده بس هتيجي منيني ههههههه
ياريت اللاقي علاج عندك يا دكتور
في مشكله كمان او هما اتنين
الاولى:
انا بموت في حاجه اسممها المعهد الفني للقوات المسلحه ونفسي ادخله
والمشكله اني خايف ادخل وابقى مشغول عنكم بس انا وعت نفسي في اجازاتي لو ربنا كرمني اكون معاكم احل المشكله دي الزاي ؟
الثانيه:
انا مش بعرف انام بالليل غير بعد الساعه 6 او 7 صباحا ؟
ولو نمت بنام حوالي 4 او 5 ساعات لدرجه مستواي في التدريب بيقل كل مره ptmnlo123per195 ptmnlo123per195 ptmnlo123per195
نفسي انام على الساعه 10 او كبيرها 11 واصحى على الفجر اصليه ؟ وافضل صاحي نفسي ptmnlo123per111 ptmnlo123per111

وبعدين شكرا يا دكتور على افادتك للاعضاء ومبرووووووووووووووووووووك العياده

I do not like driving a fast but I love fly slowly

قديم 05-06-2009, 07:54 PM
dr.darsh dr.darsh غير متواجد حالياً

dr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond repute

أنا الصراحة دخلت أخد الهدية
وانضحك عليا
قديم 05-06-2009, 09:16 PM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute

بصراحة أنا فوجئت بالكلام الجميل من الأعضاء الرائعين

أنا قولت الموضوع مجنون ، لكن الردود كانت مفاجأة أسعدتني جدا و أدخلت السرور إلي قلبي
من أجل كل هذا الاحساس الجميل
شكرا د اليشع
شكرا كل أعضاء مصر موتورز

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 05-06-2009, 10:01 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

ptmnlo123per145

وسع من وش العقلاء لاااااااااااء لااااااااااااء

مرحبا بكم فى عنبر 7
قديم 05-06-2009, 11:04 PM
الصورة الرمزية د./أليشع ثابت
د./أليشع ثابت د./أليشع ثابت غير متواجد حالياً

د./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond repute

شكراااااااااااااااااا جزيلااااااااااااااااااا لكل المرور الكرام

نورتوووووووا العيادة قصدى مصر موتورز

و اسعدتمونى جداااااا بردودكم الرائعة الكريمة

و الله بحبكم كلكممممممممم جدااااااااااااااااااا

و مصر موتورز منور بيكم كلكم جميعا

ادارة و اشراف و اعضاء زى الفل و الورد و الياسمين

_________________________ _________________________ _________________
أحبوا أعداءكم باركوا لاعنيكم. أحسنوا إلى إلى مُبغضيكم، وصلوا لأجل الذين يسيئون إليكم ويطردونكم