العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 15-05-2010, 09:51 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أحساسك أية لما حد يقعد على عربيتك

بصراحه مش بتفرق معايا لو حد راكن
انما قاعد علي الكابود او الشنطه باعتبارها جزء من انتريه بيتهم ببقي في قمه غضبي
فبقولهم بعد اذنكم وسعوا او خدوا مفتاح العربيه اتفضلوا جوه بدل ما تبهدلوها!!!!
اللي يغيظك اكتر هو اللي يحط حاجه علي الكاوبد و يجرجرها و يخدش الكابود
ما ماهو حاصل عندي و حضطر ارش الكابود رغم ان العربيه فابريقه بسبب الحيوان دا ربنا يجازيه

حـازم خـضـر

قديم 16-05-2010, 04:02 PM
alref alref غير متواجد حالياً
من انا؟: Radiomania
التخصص العملى: Radiologist

alref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond repute

ياعم دول بيقعدوا و يربعوا
تقولش دوار العمدة و مستنيين الفطير المشلتت

اعمل ايه انا بقي في الصاج المطبق ؟؟

No
Pain No Gain
Dr. Mohamed El-Refaey
Radiologist

قديم 17-05-2010, 03:40 PM
الصورة الرمزية ahmedraafat00
ahmedraafat00 ahmedraafat00 غير متواجد حالياً

ahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to behold

انا بقى عربيتى للاسف على طول من بره متربه و مبهدله لان احنا مش عندنا بواب ولا سايس ياخد باله من العربيه
الاول كنت بتضايق لما الاقى العربيه مش نضيفه و كنت بقعد الصبح قبل ما انزل بيها انظفها و اتوسخ انا هههههه
وبعد كده الاقى شويه عيال قاعدين عليها او واحد و واحده بيحبوا بعض عيها
فمؤخرا قررت انى اسيب العربيه وسخه عشان محدش يقعد عليها و الحل ده جايب نتايج كويسه لحد دلوقتى
باستثناء مره واحده كنت رايح الكليه و سايب العربيه متربه على الاخر و حالتها زفت من بره لاقيت واحد و واحده نضفوا الكبوت و مسحوه مسحه معتبره و قعدوا عليها
مفيش فايده ههههههه

قديم 17-05-2010, 03:45 PM
الصورة الرمزية ahmedraafat00
ahmedraafat00 ahmedraafat00 غير متواجد حالياً

ahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to behold

ومره كمان ببص من البلكونه الساعه تلاته باليل لقيت اتنين عيال صيع واقفين و بيلفوا سجاير و حشيش على سقف عربيتى عشان جيب بقى و هيستخبوا فيها
يلا بقى هنعمل ايه فعلا سلوك مجتمع

قديم 20-05-2010, 12:36 PM
teto1974 teto1974 غير متواجد حالياً

teto1974 will become famous soon enough

الموضوع ده مالوش حل انا مره كنت راكن ورجعت لقيت شحطين قاعدين على الكبوت وبعدها الكبوت ما فتحش وعانيت لحد ما فتحته وبرضه نازال لحد دلوقتى بيفتح بصعوبه منهم لله ومره تانيه خرجت الصبح لقيت السقف مطبق مش قادر اوصف شعورى ساعتها لان الاطفال عاملين العربيه دريم بارك واخر حاجه ده من يومين خرجت لقيت الرفرف مخبوط ومطبق ومش عارف اقول غير حسبى الله ونعم الوكيل فعلا سلوكيات مهببه ربنا يرحمنا