العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو ميجان Mégane

رينو ميجان Mégane The Renault Mégane is a small family car produced by the French automaker Renault since 1995. It is offered in 3- and 5-door hatchback, saloon, coupé, convertible and estate bodystyles. The Renault Scénic (launched 1996) is the first modern compact MPV to be built in Europe

قديم 25-01-2011, 04:56 PM
الصورة الرمزية عمرو الشبراوى
عمرو الشبراوى عمرو الشبراوى غير متواجد حالياً
من انا؟: translator
هواياتي: writing

عمرو الشبراوى will become famous soon enoughعمرو الشبراوى will become famous soon enough
عاجل ممكن الافادة للشراء !

لو سمحتم يا جماعة انا عاوز عربية سيدان اوتوماتيك فى حدود 40 الف وامامى رينو ميجان 2002 اوتوماتيك نضيفة اوى بس صاحبها بيتكلم فى 49 الف و انا طبعا حاولت معاه حتى لو على 43 بس مرضاش و مش عارف بصراحة ايه الاحسن وفيه ناس قالت لى على فورد مونديو بس فيه ناس بتشككنى فيها اوى .
ياريت حضراتكم تفيدونى .
قديم 25-01-2011, 05:38 PM
cars admire
Guest

افتراضي رد: ممكن الافادة للشراء !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو الشبراوى مشاهدة المشاركة

لو سمحتم يا جماعة انا عاوز عربية سيدان اوتوماتيك فى حدود 40 الف وامامى رينو ميجان 2002 اوتوماتيك نضيفة اوى بس صاحبها بيتكلم فى 49 الف و انا طبعا حاولت معاه حتى لو على 43 بس مرضاش و مش عارف بصراحة ايه الاحسن وفيه ناس قالت لى على فورد مونديو بس فيه ناس بتشككنى فيها اوى .
ياريت حضراتكم تفيدونى .
سيدان اوتوماتيك فى حدود 45 الف
peugeot 405 prestige automatic

2000C.C

قديم 04-02-2011, 07:08 PM
الصورة الرمزية fadymedhat
fadymedhat fadymedhat غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء..
هواياتي: خبرة فى مجال السيارات

fadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond repute

متجبش ميجان 2002..مش هتلاقى قطع غيار نهائى و مش هتعرف تبيعها نهائى...الأفضل رينو كليو..عربية تحفة و عملية و اقتصادية و افضل من الدايو و الهيونداى............
قديم 04-02-2011, 07:10 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

ابعد عن الميجان والفورد وخليك فالكوري او الياباني لسهوله التداول وتوافر الصيانه وقطع الغيار
قديم 20-03-2011, 12:41 PM
الصورة الرمزية عمرو الشبراوى
عمرو الشبراوى عمرو الشبراوى غير متواجد حالياً
من انا؟: translator
هواياتي: writing

عمرو الشبراوى will become famous soon enoughعمرو الشبراوى will become famous soon enough

متشكر جدا على افادتكم وانا امامى كليو 2003 مطلوب فيها 38 الف و نضيفة جدا ..وان شاء الله هخلص فيها.