العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 01-11-2011, 03:25 PM
الصورة الرمزية الدملاوي
الدملاوي الدملاوي غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: إدارة فندقية
هواياتي: القراءة والتحليل

الدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رحلة مع عضو من اعضاء احنا اسفين يا ريس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ezzhelmy مشاهدة المشاركة

انا اعصابي هادية جداا
ومش باخد المواضيع على صدري
انا باخدها على رجلي
وبعدين انت ليه محسسني انك داخل فرح وبتنقط !!!
ما تخليك محضر خير او خليك في حالك
شغل البلطجة مش بحبه ومع ذلك اقدر احبه في لحظة
وكلها بتعرف تتكلم وتقل ادبها وقت اللزوم

طيب طالما بحثت عني في جوجل كنت اعرف كل حاجة عني قبل ما تكلمني يا ابو اكرامية - الاكرامية دي اللي يعرفها سواقين الاتوبيس اللي حضرتك تعرفهم
انا عضو مجلس ادارة نقابة بتخدم زمايلي وبندفع ومش بناخد لانها نقابة لسه بتتولد
واي حد عنده الجراة والشجاعه يقابلني وجها لوجه في مسرح الدولة وانا اعرفه مين هو عز حلمي ويعني ايه لجنه اعلامية يا ابو اكرامية

مخلوع ايه يا ابو مخلوع انت
الهي يولع المخلوع على اللي بيحبه على اللي عايز يعرفه
هو اي حد يقول رأيه يبقى بيحب المخلوع
ما تقراء كلامي قبل ما تفتي انت كمان
ربنا يهيدك ويهدي غيرك

وياريت كل واحد يحط لسانه في فمه ويخليه في حاله لان المفروض لما يبقى في مشكلة بين عضوين ما حدش يدخل ويولعها زيادة
لان في النهاية هايبقى شكلنا كلنا خره اودام الناس
[/COLOR]

كنت متوقع شكل ردك

فعلاً كل أناءاً بما فيه ينضح

اللهم أهدي قومي فأنهم لا يعلمون

لوجي الجميلة

أنضموا لحملة المليار صلاة على الرسول صلى الله عليه وسلم

قديم 01-11-2011, 03:42 PM
الصورة الرمزية mohammed fathi
mohammed fathi mohammed fathi غير متواجد حالياً

mohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond repute

بصراحة احسن موضوع شامل قرأته على هذا المنتدى واعتقد على كل المنتديات اللى انا مشارك فيها.
شكرا جدااااااا على الموضوع الاكثر من رائع ده يا كروسير

إذا أرهقتك هموم الحياة،
وهمك منها عظيم الضرر ، وذقت الامرين حتى بكيت ،
وضج فؤادك حتى انفجر ، وسدت بوجهك كل الدروب ،
وأوشكت أن تسقط بين الحفر ، فاسجد إلى اللــــه في لهفة،
وبث الشكاة لرب البشر
قديم 01-11-2011, 03:47 PM
corsair
Guest

تسلملي يا استاذ محمد وربنا يبارك لصاحبه اللي فكرنا بالايام السودا
قديم 01-11-2011, 03:57 PM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST
MEMOO_1ST MEMOO_1ST غير متواجد حالياً

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute
افتراضي رد: من اقوال هتلر !!

كلام مية مية هما ملهمش غير المحرقة.

الحمد لله والشكر لله.
قديم 01-11-2011, 04:32 PM
الصورة الرمزية mohammed fathi
mohammed fathi mohammed fathi غير متواجد حالياً

mohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

تسلملي يا استاذ محمد وربنا يبارك لصاحبه اللي فكرنا بالايام السودا
فعلا ايام سودا وربنا ما يرجعها ايام
بس برضه لازم نشكرك على تجميع موضوع زى ده والله وبصراحة موضوع راااااائع وجيبلك من الالف الى الياء بجد موضوع هايل واكيد نشكر طبعا صاحبه اللى يارب يجعله فى ميزان حساناته حاجة ممتازة
اما بالنسبه لموضوعك انت والاستاذ عز مكنتش اتمنى انك ترد عليه واكيد الناس خلاص بقت فاهمة مين اللى بينافق ومين اللى بيقول كلمة حق وكنت سيب الناس تحكم وترد لكن كده الشكل مش كويس وشكرااااااااااااااااااااا اااااا

إذا أرهقتك هموم الحياة،
وهمك منها عظيم الضرر ، وذقت الامرين حتى بكيت ،
وضج فؤادك حتى انفجر ، وسدت بوجهك كل الدروب ،
وأوشكت أن تسقط بين الحفر ، فاسجد إلى اللــــه في لهفة،
وبث الشكاة لرب البشر

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة