العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 22-04-2010, 11:36 AM
مهند سالم مهند سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات من صغري، ولهذا تعلمت القيادة سريعا
التخصص العملى: باحث شرعي ولغوي
هواياتي: طبعا أحب السيارات، جيدا جدا في لعبة الشطرنج، جيد في البنج بونج

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللي معقدنا في عيشتنا سواقة الستات :)

[quote=meemee;169079]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند سالم مشاهدة المشاركة

كده ابتدت تفاهمني
ههههههههههههههههههههه
ماسي ممكن نبقي اصخاب فخمتوه يا خبيبيptmnlo123per1147
إحنا فعلا أصحاب، وعشان كدة أنا واخد حريتي في الهزار والضحك، لأني ما بأهزرش إلا مع صحابي، لأني لما بأحس إن الإنسان إلا قدامي هياخد المواضيع بجد ما بأهزرش، لكن فعلا المنتدى ده جميل والناس إلا فيه صدرهم واسع، وحتى لو حصل سوء تفاهم بيرجعوا بسرعة ويسامحوا ، وده شيء جميل، وبعدين يا سديتي مش مطلوب يعني تبقى طه حسين عشان تبقى صديقتنا، الصديق الجميل بيقبل صديقه على مميزاته وعيوبه، حتى لو كانت سواقته يعني: تعبانة شوية، مش مشكلة أهو بكرة هيتعلم، يعني هنعمل إيه ، ربنا يكون في عوننا يا رجالة
قديم 22-04-2010, 11:50 AM
الصورة الرمزية meemee
meemee meemee غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارية/
هواياتي: الرسم

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute
رد: اللي معقدنا في عيشتنا سواقة الستات :)

[quote=meemee;169079][quote=مهند سالم;168805]طبعا هنطاش، يعني: هنطقش
وطبعا في بعص، يعني : في بعض
معلش أصل أنا بأشقلب الكلام، زي ما تقولي كدة لسة بأفك الخط[/quoteهههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

كده ابتدت تفاهمني
ههههههههههههههههههههه
ماسي ممكن نبقي اصخاب فخمتوه يا خبيبيptmnlo123per1147[/

بس انا متاكده اني سواقتي احسن منك

meemee hamza
اللهم لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
قديم 22-04-2010, 11:58 AM

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute

[quote=meemee;169122][quote=meemee;169079]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند سالم مشاهدة المشاركة

بس انا متاكده اني سواقتي احسن منك
آه حكم من طرف واحد، إزاي حكمتي وإنت ما شفتيش سواقتي، أهو ده عيب تاني في الستات ، الحكم على الأشياء بالعواطف وبالسماع من طرف واحد، وعموما ده موضوع كبير ممكن يدخلنا بق فإن ليه الست ما تنفعش تكون قاضي بق ونخش في السياسة ، وبلاش أحسن نروح في داهية، حاكم أصل الستات بقوا مسندودين قوي اليومين دول وليهم كلمة
عموما أنا سواقتي مش وحشة، بس الميزة ولله الحمد فرملتي سريعة، يعني ما بأتفاجئش ، لو حد كسر قدامي فجأة من الجانبي الحمد لله بأعرف أفرمل ودي حصل معايا أكثر من مرة، وده بالنسبة لي كفاية وربنا يديمها على نعمة، أصل ما أقولكيش بلادنا دي السواقة الحلبنتيشي فيها كثير قوي، فلازم تكوني ما بتتفاجئيش، وإلا هتبقى مصيبة
قديم 22-04-2010, 12:35 PM

عموما أنا -وللأمانة- لازم أحكي موقف حصل معايا في بداية سواقتي،
كنت ماشي فوق كوبري 6 أكتوبر، وفجأة العجلة نامت وأنا كنت ماسك شمال، إن جيتو للحق ما بقتش عارف أغيرها وأنا على الشمال ولا أروح يمين، بس أخذت القرار : أروح يمين وخلاص عشان آخذ راحتي، بلاش أفكها في الشمال، بصيت يميني لقيت عربية جاية من بعيد قلت: خلاص مفيش مشكلة آجي يمين وهي على ما تقرب هتاخد شمال وتعدي،
أتاري العربية كانت ماشية بسرعة جدا وأنا مش واخد بالي، وعلى ما حركت العربية ناحية اليمين سمعت أحلى صوت حكة كاوتش في الأسفلت فرملة رهيبة، وطبعا أنا في الأول والآخر الغلطان.
بصيت لقيت بنت سايقة عربية هاتشباك، وبصراحة طلعت محترمة وما اتكلمتش ومشيت.
صحيح في نماذج محترمة من سواقة الستات لكن يا جماعة الموضوع اسمه : تريقة على سواقة الستات
يعني لازم إلا يخش يكون داخل يتريق وإلا الموضوع هيتفرغ من مضمونه
أما إلا عايز يدافع فيعمل موضوع: الدفاع عن سواقة الستات، ويبقى يقابلني لو حد دخل معاه ههههههههههههههههههههه
قديم 22-04-2010, 02:06 PM
الصورة الرمزية meemee
meemee meemee غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارية/
هواياتي: الرسم

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute

[quote=مهند سالم;169126][quote=meemee;169122]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة meemee مشاهدة المشاركة

آه حكم من طرف واحد، إزاي حكمتي وإنت ما شفتيش سواقتي، أهو ده عيب تاني في الستات ، الحكم على الأشياء بالعواطف وبالسماع من طرف واحد، وعموما ده موضوع كبير ممكن يدخلنا بق فإن ليه الست ما تنفعش تكون قاضي بق ونخش في السياسة ، وبلاش أحسن نروح في داهية، حاكم أصل الستات بقوا مسندودين قوي اليومين دول وليهم كلمة
عموما أنا سواقتي مش وحشة، بس الميزة ولله الحمد فرملتي سريعة، يعني ما بأتفاجئش ، لو حد كسر قدامي فجأة من الجانبي الحمد لله بأعرف أفرمل ودي حصل معايا أكثر من مرة، وده بالنسبة لي كفاية وربنا يديمها على نعمة، أصل ما أقولكيش بلادنا دي السواقة الحلبنتيشي فيها كثير قوي، فلازم تكوني ما بتتفاجئيش، وإلا هتبقى مصيبة

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه

meemee hamza
اللهم لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين