العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi

قديم 31-01-2012, 02:41 AM
Ibrahim Nabil Ibrahim Nabil غير متواجد حالياً

Ibrahim Nabil will become famous soon enough
افتراضي RPM بيوطى والعربية بتبقى عاوزة تبطل

السلام عليكم
معايا لانسر 2007 كاملة وال rpm بيوطى فى السلانسيه وزى متكون هتبطل وترجع تظبط تانى بعد شوية ياترى هل دى مشكلة حساس عاوز يتنضف ولا ايه
ارجو من اهل الخبرة الافادة
قديم 31-01-2012, 02:51 AM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: RPM بيوطى والعربية بتبقى عاوزة تبطل

ممكن حساس الايدل وممكن البوابه عايزه تتنضف

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 31-01-2012, 04:21 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

غالبا حساس الايدل عاوز يتنظف وممكن يكون عاوز يتغير لانه هو المسئول عن ثبات ال rbm في السلانسيه
قديم 03-08-2012, 12:27 PM
المستشار اشرف فرحات المستشار اشرف فرحات غير متواجد حالياً

المستشار اشرف فرحات is on a distinguished road

عليك بتنظيف الحساس بس فى التوكيل عن طريق الاسبراى وسوف تزول تلك المشكلة تماما وبالله التوفيق
قديم 11-09-2012, 11:55 AM
المستشار اشرف فرحات المستشار اشرف فرحات غير متواجد حالياً

المستشار اشرف فرحات is on a distinguished road

عليك بتنظيف الحساس والبوابة لان الحساس ده قبل كده عملها معايا واكتشفت انه باظ للاسف ورحت اجيب غيره من التوكيل لاقيته ب1490ج جديد وركبته الحمد لله والعربية بقت تمام انا معى لانسر بومة 2008 بس فى حاجة كمان للامانة فى واحد اسمه السعدى فى الحرفيين بيقوله عليه ملك اللانسر وفعلا ذهبت اليه لاقيت اسطول قطع غيار لانسر وكل حاجة ممكن تتخليها عن العربية لكن مكنش فيه الحساس ده وقالى متتعبش نفسك وتدور عليه مش هتلاقيه لوحدة لازمم تغيره مع البوابة علشان الحساس بتاعى كان بزنمبة من الخلف المهم لاقيته برده بالبوابة وكان ب 700ج وبضمان من عنده بس انا فضلت الجديد لانى بسافر كثير بحكم شغلى