العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 04-05-2011, 02:38 PM
Mr.NoLoVe Mr.NoLoVe غير متواجد حالياً

Mr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the rough
افتراضي التيل مش عارف ماله ؟ الدخول للضروره القصوى

التيل يا جدعان بيصفر لما اجى اققف على سرعه هاديه لكن لما ادوس وانا ماشى بسرعه مش بيصفر

ايه الحل هو كده التيل باض ولا عايز يتنضف هو عامل 3 الاف كيلو

يا ريت الرد بسرعه
قديم 04-05-2011, 05:04 PM
drali drali غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الصيدلة

drali is a jewel in the roughdrali is a jewel in the roughdrali is a jewel in the roughdrali is a jewel in the rough
افتراضي رد: التيل مش عارف ماله ؟ الدخول للضروره القصوى

اعتقد انه كده محتاج يتنظف

Dr-Ali
قديم 04-05-2011, 06:29 PM
الصورة الرمزية Yasir GH
Yasir GH Yasir GH غير متواجد حالياً

Yasir GH will become famous soon enoughYasir GH will become famous soon enough

اعتقد يحتاج تنظيف فقط
تستطيع ان تعمل هذه الطريقه التي كنا نستعملها سابقا للسيارات المرسيدس القديمه لكثر صفير التيل
رش ماء حار ولكن لايغلي علي تيل للعجلتين الاماميتين وشوف النتيجه ان شاء الله يختفي الصوت
قديم 04-05-2011, 07:45 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute

سيبك من كل دة الحل الاكيد انك تغيرة وتجيب من توكيل بتاعك تيل العربية عندى بيقعد لحد 10000 بالكتير يعنى والله عملت اللى كل ما يجى فبالك لحد ما بوظت الطنبورة نفسها فكك من اى كلام وعليك وعلى الاصلى طب هتقول انت مين قلك انى انا مش مركب الاصلى هقولك الاصلى عمرة ما يصفر والله اسمع كلامى عشان متخصرش الطنبورة كمان وتتعوج من التيل التقليد
قديم 04-05-2011, 07:56 PM
drali drali غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الصيدلة

drali is a jewel in the roughdrali is a jewel in the roughdrali is a jewel in the roughdrali is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memodina1 مشاهدة المشاركة

سيبك من كل دة الحل الاكيد انك تغيرة وتجيب من توكيل بتاعك تيل العربية عندى بيقعد لحد 10000 بالكتير يعنى والله عملت اللى كل ما يجى فبالك لحد ما بوظت الطنبورة نفسها فكك من اى كلام وعليك وعلى الاصلى طب هتقول انت مين قلك انى انا مش مركب الاصلى هقولك الاصلى عمرة ما يصفر والله اسمع كلامى عشان متخصرش الطنبورة كمان وتتعوج من التيل التقليد

أعتقد أن عربيته رينو لوجان لو انا مش غلطان وهو كمان شاريها قريب يعنى اكيد التيل اللى فيها اصلى وهو ممشيش كتير(3000 كم) يبقى اكيد اللى بيخلى التيل يصفر شوية تراب فى التيل والله اعلم

Dr-Ali