العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا كارينز Carens

قديم 08-06-2011, 02:38 PM
الصورة الرمزية سالم سلامه
سالم سلامه سالم سلامه غير متواجد حالياً

سالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الاخوة الاعضاء خلاص ربنا هدانى الى الاختيار الصحيح الحمد لله والشكر لله

احلى اختيار الف مبروك
قديم 09-06-2011, 03:21 AM
mrhisho73 mrhisho73 غير متواجد حالياً
من انا؟: ومن انتم ثورة ثورة
هواياتي: كل ما يهم السيارات

mrhisho73 has a spectacular aura aboutmrhisho73 has a spectacular aura aboutmrhisho73 has a spectacular aura about
افتراضي رد: الاخوة الاعضاء خلاص ربنا هدانى الى الاختيار الصحيح الحمد لله والشكر لله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سالم سلامه مشاهدة المشاركة

احلى اختيار الف مبروك
شكرا لكل الاعضاء انا الان لسه عامل صيانة 10000 فى توكيل روكسى هما ناس كويس خصوصا بعد المظهرات التى قام اصحاب السيارات التى تم سرقتها اثناء الثورة وبعدها المهم ثمن الصيانة 395 جنيه
واى حد عاوز سوال عن السيارة يرسل لى وانا تحت الامر
قديم 09-06-2011, 01:16 PM
wshm wshm غير متواجد حالياً

wshm is on a distinguished road

أنا معجب جداً بالعربية ديه و و هاخد قرار في خلال الأسبوع القادم بشراها بس متخوف من موضوع سحب العربية لأن ناس كتير بتقول العربية مبتسحبش كويس في الغيار الأول و الثاني و علشان كدة بخاف متسعفنيش على الطريق في ظروف القيادة الحرجة يريت حد يفيدني و يطمني بخصوص الموضوع ده
قديم 11-06-2011, 06:33 PM
wshm wshm غير متواجد حالياً

wshm is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hosssm مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
من تجربتي كل 100 كيلو بيستهلكوا حوالي 8.5 الي 9 لتر بنزين 92 بالتكييف
هل كده معقول؟..... متهيألي انه مناسب علي حجم العربية
وشكرا

عندي سؤال لو عايز اغير التسجيل لازم تبع التوكيل؟
أستاذ حسام متشكر جداُ على الإفادة العظيمة و أعتقد كده الإستهلاك ممتاز من وجهة نظري
ياريت تطمني على سحب العربية و سرعة تجاوبها على الطريق ؟
قديم 15-06-2011, 03:50 PM
hosssm hosssm غير متواجد حالياً

hosssm is on a distinguished road

انا كمان محتاج حد يطمني علي سحبها لانه مختلف تماما عن العربيه القديمة/ كانت سيات توليدو مانويل....كانت عربية جبارة ما ينفعش اقارنها مع كيا اتوماتيك....هي مش بتاعة جري وغرز من الاخر