العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أفيو

أفيو chevy gold logo

قديم 09-09-2013, 05:59 AM
الصورة الرمزية romeoalmansour
romeoalmansour romeoalmansour غير متواجد حالياً

التخصص العملى: Engineer
هواياتي: reading and reading

romeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محدش سمع عن افيو شكل جديد نازلة قريب ؟؟!!

معنديش معلومات والله

............

الله العظيم أعلي وأعلم

اللهُــم يا فارج الهَم, ويا كاشف الغــــم, فرّج همّــي, وفُك كربي, واغفر ذنبي , وارزقنــي من حيثُ لا احتسب
ما شاء الله تبارك الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله , اللهم إني أسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
اللهم لا أضام وأنت حسبي، ولا أفتقر وأنت ربي، فأصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين ولا حول ولاقوة إلابك
لا نفع للمال اذا كانت النفس فقيرة ولا ضرر من الفقر اذا كانت النفس غنية

Its easy taking it apart. But getting it back together is another story

.
قديم 09-09-2013, 03:21 PM
مصطفي توني مصطفي توني غير متواجد حالياً
التخصص العملى: اخصائي نظم معلومات
هواياتي: كورة القدم

مصطفي توني will become famous soon enoughمصطفي توني will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehab hoba مشاهدة المشاركة

بص يا محمد زي ما قولت دي افضل عربية ف الفئة السعرية تحت 100 الف..هي نازلة جديدة ب 97 الف وموديل 2014 ظهر عند موزعين كتير من نص اغسطس ومش هاتلقيها ف التوكيل لسه...عموما في فعلا شكل جديد واخدة نفس فوانيس السونك بس شكلها روعه روعه روعه حتي البودي جميل وانيقة اوي انهارده شوفت منها اللون الاسود ف الشارع وبدون حجز ان تروح المعرض هاتقول عايز افيو واستهبل هايقولك انا عندي 2014 كمان...اما بقي احسن معرض لحد ناو...انا سألت الابيض فايدة 9.5 لو دفعت النص وسألت معرض ف فيصل قصاد العشرين فايدة 7.5% لو هاتدفع النص لسه هسأل المصرية وفور برازرز وعلاء الدين والريان بعدها هاحدد ان شاء الله
يااستاذ ايهاب مفيش شكل جديد انا مستلم أفيو 2014 هي هي نفس الشكل مفيش تغير وانا جايبها من الابيض الي في فيصل
قديم 09-09-2013, 04:16 PM
AbdoElAzzaz AbdoElAzzaz غير متواجد حالياً
من انا؟: Rapper/Songwriter http://www.facebook.com/EgyPirates
التخصص العملى: طالب جامعي
هواياتي: Writing Lyrics / Driving / Playing Computer Games

AbdoElAzzaz is on a distinguished road

بالتـووفيــق ان شــاء الله يا جدعــان
ويا استـااذ ايهــاب يــااريــت تـقولنا ايه المُــفيد بسرعــة
عشان انـا كمان منتظر الشكلالجديد ونفسي اجيبها
[/FONT]
قديم 12-09-2013, 06:15 AM
ADHAM$ ADHAM$ غير متواجد حالياً

ADHAM$ is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفي توني مشاهدة المشاركة

مفيش شكل جديد خلاص يااستاذ أدهم انا استلمت موديل 2014 نفس الشكل بس حسيت انها ضخمة شوية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفي توني مشاهدة المشاركة

يااستاذ ايهاب مفيش شكل جديد انا مستلم أفيو 2014 هي هي نفس الشكل مفيش تغير وانا جايبها من الابيض الي في فيصل
على فكرة يا استاذ مصطفى العربية هينزل منها شكل جديد على اول الشهر الجديد او اول نوفمبر بالكتير ودة من مصادر موثوق منها واللي انت استلمتها دي تصفية شاسيهات من الشكل القديم لانة اللي انت متعرفوش انة منصور وقف تقفيل العربية بالشكل الحالي من الشهر اللي فات وبدأ في الجديد

ومبروك مرة تانية على العربية

تحياتي

قديم 12-09-2013, 06:18 AM
ADHAM$ ADHAM$ غير متواجد حالياً

ADHAM$ is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehab hoba مشاهدة المشاركة

بص يا محمد زي ما قولت دي افضل عربية ف الفئة السعرية تحت 100 الف..هي نازلة جديدة ب 97 الف وموديل 2014 ظهر عند موزعين كتير من نص اغسطس ومش هاتلقيها ف التوكيل لسه...عموما في فعلا شكل جديد واخدة نفس فوانيس السونك بس شكلها روعه روعه روعه حتي البودي جميل وانيقة اوي انهارده شوفت منها اللون الاسود ف الشارع وبدون حجز ان تروح المعرض هاتقول عايز افيو واستهبل هايقولك انا عندي 2014 كمان...اما بقي احسن معرض لحد ناو...انا سألت الابيض فايدة 9.5 لو دفعت النص وسألت معرض ف فيصل قصاد العشرين فايدة 7.5% لو هاتدفع النص لسه هسأل المصرية وفور برازرز وعلاء الدين والريان بعدها هاحدد ان شاء الله
كلام كويس يا باشا بس اللي انت شفتها دي كانت فين في معرض ولا ماشية لانة الافيو الجديدة لسة منزلتش للسوق ومش قبل الشهر الجاي وممكن يكون اللي شفتها دي سونك

تحياتي