العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > السيارات السوبر

السيارات السوبر مخصص للسيارات الرياضية والسيارات الفاخرة

قديم 30-06-2009, 07:14 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جاجوار تتطلع إلي المستقبل بالعوده الي الماضي

والله يا سامح اللى قولتة ده هو فعلاً اللى الواحد بيحسة ديماً

تعرف انا بستخدم المنتديات بقالى اكتر من خمس سنين عمرى ما نقلت موضوع فى المنتديات الاجنبية كنت يا بضيف سؤال يا برد على سؤال لو اعرفة او بشير كتاب او سوفت وير او ملفات عامة ايا كان محتواها
فى المنتديات العربية وخاصة فى مجال السيارات لانة مش مجالى بس حاجة بحبها وهواية مفضلة فكنت بستمتع زيك بالبحث عن المعلومة واستكمال الموضوع لنفسى وبعدين لقيت ان فيه متعة اكبر انك تشارك الناس فى الاطلاع على خلاصة ما توصلت اليه من معلومات وبعدين تلاقى متعة اكبر واكبر فى الرد على الناس واستفسارتهم حوالين الموضوع اللى انت مزاكروه كويس وتشوف قد ايه علمك او خبرتك النسبية فى الموضوع ده بتفيد الناس يوم بعد التانى

وطبعا ده اللى بيخلى الواحد يحبط لما يفتقد تفاعل الناس مع موضوعة

بس انا دايما ً بقول لنفسى انا استفدت واكيد ولو واحد غيرى ممكن يستفيد وده فى حد ذاتة كفاية

تسلم ايدك يا ريس مرة تانية وقريب ان شاء الله هنزل موضوع بجهزلة وتعبان فيه والله برضو وحاسس ان الناس هتنطشنى فيه برضو فانا صديقك الصدوق اهوه متنسانيش وابقى عدى على برضو ptmnlo123per122

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 30-06-2009, 09:50 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

طيب الموضوع ده برطنه جريجي برضو و لا عربي مكسر ptmnlo123per1127

في الانتظار يا صديقي .... ptmnlo123per122

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 01-07-2009, 01:00 AM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

موضوع جميل بس ردى جة متاخر معلش

بس عندها حق طالما تاريخ عريق زى دة لازم يتعاد من تانى

قديم 25-12-2009, 08:27 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

ايه يا باشا المواضيع الجامدة دى بس .... تسلم ايدك يا كبير
انا لسة شايف الموضوع النهاردة و الله لأنك كنت عامله و انا فى الطريق من الكويت لمصر (يوم السفر 18-6 )
معلهش يا باشا .. المواضيع اللى زى دى مابتاخدش حقها فعلا فى المشاركات و التقييم لأن معظم الناس بتبقى عاوزة تتكلم عن الحاجات اللى تعرفها ....بس صدقنى كل الناس بتدخل تبص بصة على الاقل و تجرى
و المواضيع دى يا باشا ...بتبقى اسطورية زى العربيات اللى معمولة عنها و طبعا الناس اللى عاملينها (المواضيع)
و لها مريديها و معجبيها اكيد يا برنز الليالى
الف شكر مرة تانية يا باشا على تعبك و مستنيين مواضيع كتير من دى (خارج المنافسة - للمتعة فقط)

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 26-12-2009, 12:23 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

ايه يا باشا المواضيع الجامدة دى بس .... تسلم ايدك يا كبير
انا لسة شايف الموضوع النهاردة و الله لأنك كنت عامله و انا فى الطريق من الكويت لمصر (يوم السفر 18-6 )
معلهش يا باشا .. المواضيع اللى زى دى مابتاخدش حقها فعلا فى المشاركات و التقييم لأن معظم الناس بتبقى عاوزة تتكلم عن الحاجات اللى تعرفها ....بس صدقنى كل الناس بتدخل تبص بصة على الاقل و تجرى
و المواضيع دى يا باشا ...بتبقى اسطورية زى العربيات اللى معمولة عنها و طبعا الناس اللى عاملينها (المواضيع)
و لها مريديها و معجبيها اكيد يا برنز الليالى
الف شكر مرة تانية يا باشا على تعبك و مستنيين مواضيع كتير من دى (خارج المنافسة - للمتعة فقط)

ربنا يكرمك يا محمد باشا ... ده بس من ذوقك العالي
وكفايه انك علقت على الموضوع .. مبصيتش و جريت ptmnlo123per154

هو انا العربيات بالنسبه ليا بينقسمو جزئين
عربيات عاديه نسوقها و نركبها .... او حتى نفسنا نركبها
وعربيات غير عاديه .... للفرجه فقط ....ptmnlo123per1100
او زي ما بتقول ... للمتعه فقط ...ptmnlo123per178
وليه لأ ... اللي ما يشتري يتفرج .. يعني هي الفرجه بفلوس

والف حمد الله على السلامه ... ولو ان الزياره التانيه قربت ... مش كده برضو ..
بس عايزين نشوفك المره دي قبل ما تخلع على اسكندريه

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &