العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 15-06-2011, 10:15 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعرف على كورسير

الله ينور يا شباب
عايزكم تعصروة يمكن يخس فى اديكم :10FEE3~1106 :

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 15-06-2011, 10:25 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymangalal مشاهدة المشاركة

حلو قوى موضوع كرسى الاعتراف ده ...... ممتاز
احييك يا عم احمد بدر على الموضوع الجميل اللى بيخلى الناس تتعرف على بعضها عن قرب كده
بالنسبة لكورسير بقى (ماعرفش اسمه الحقيقى ايه ؟؟؟ وده سؤال اسمك ايه؟؟ بشويش فى ودنك اهوه واوعى تقولى عبووووووود فاهمنى؟؟؟ههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه ه يا لهوي يا حاج ايمن لحد دلوقتي متعرفش اسمي الحقيقي ايه ده مكتوب بالبنط العريض في التوقيع احمد ممدوح اللي واخد عقلك

لغاية دلوقتى مش عارف ايه موضوع الوزن ده ؟؟؟؟ هه ايه هه هه (إالحاح رِخِم)

ههههههههههههههههههههه انا مش عارف ايه حكاية الوزن معاكم ماشي يا سيدي 128 ناوي انتا تطفشلنا الزباين

لون العربية انا شايفة ميزة كبييييييييرة جدا والله بجد ممكن تستعمله فى وقت فراغك (لو شغال) فى توصيل ناس زى التاكسى كده بس نقى الناس اللى تقف لهم(ربنا يحفظك) او لو مش شغال استفيد من العربية برضه كتاكسى والله وتكسب كتير غير ان نمرك ملاكى يعنى ماحدش هايغلس عليك (دى فكرة واقتراح للاستفادة من اللون عشان يبقى ميزة بدل ماهو عيب -بالنسبة لك)
انا شوفت ناس عاملة كده فى ملاكى اسود وموضحينها بالشبكة اللى ع السقف

يا عم ايمن انا هلاقيها من الناس ولا منك انتو جيبتولي الضغط الله يسامحكم انا هغيرها خالص علشان ترتاحو هههههههههه

المهم بقى : انت ابتدت علاقتك بالعربيات من امتى؟؟؟؟ وركبت كام عربية؟؟؟؟ وانطباعك عن كل واحده(عربية يعنى)؟؟؟؟؟

اول عربية كانت شاهين وديه اللي اتعلمت عليها وكان انطباعي عنها عربية كنبة غير مريحة بالمره فعلا متنفعش للسفر مسافات طويلة تقطم الوسط

ثانيا ال 128 وديه العربية اللي علمتني الادب الشرعي علي حق ممكن تمشي عربية لتكريم الانسان لكن متنفعش تكون عربية ملاكي ابدا

ثالثا الفيرنا وانطباعي عنها انها مرضيه جدا بالنسبة لسعرها

رابعا الكريسلر تاون اند كانتري وديه عربية وهم كنت اول مره احس اني راكب تكنولوجيا متطورة

باسات 2010 عربية جميلة جدا فوق الوصف بس مشكلتي معاها اني مكنتش شايف اي حاجه لان الكابوت كان عالي اوي

مرسيدس تمساحه اتوماتيك عربية جميلة جدا وتحس بفخامة المرسيدس وانتا راكبها

اسبيرانزا 516 عربية ناشفة جدا وكنت حاسس ان في حاجه غلط في الدواسات يمكن علشان اانا مش واخد عليها

هيوانداي الالنترا 2008 عربية جميلة جدا لاكن عيبها واطيه جدا

دول اللي فاكرهم دلوقتي يا عمنا
و بمناسبة الواحده(الانثى):014FDA~11 7: بلاش تتجوز وخدها حكمة منى وافتكرها فى يوم من الايام ...... (الوِحده .. ولا الواحده)

ايوا كدا عايز تشجيع كنت فين من الصبح يا حاج ايمن سايبني فريسه ليهم كدا
قديم 15-06-2011, 10:29 PM
الصورة الرمزية محمد زكي
محمد زكي محمد زكي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مؤلف مسرحي
هواياتي: التمثيل والاخراج المسرحي

محمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really nice

وحشني جدااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااا كلكو

قديم 15-06-2011, 10:32 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tham1010 مشاهدة المشاركة

أسألك أنا بقة. مش هسألك أسأله شخصية بس أسأله برضوا شخصية

طب ما تسئلني اسئلة شخصية احسن هههههههههه

1- بتسوق من كام سنة؟ هل الفيرنا اول عربية ليك؟

بسوق يا غالي من شهر 8 - 2007 واول عربية ليا المرحومه ال 128

2- لو معاك فلوس لحد 150 الف جنية تشترى أى عربية ليك؟

هشتري وانا مغمض التويوتا الكرولا

3- إيه أسوء موقف قابلك فى السواقة والعربيات.
لما العربية عطلت بيا علي الدائري ووقفت مره واحده في الشمال وفي منزل يعني اللي طالع مش شايفني واتزليت علي ما عرفت اجيب صنايعي ده بعد طبعا ما نطيت من فوق الدائري واتروقت اخر ترويق والميكانيكي حلف ما يعمل فيها حاجه الا لما اجيبها للجهه اليمين من الطريق وطبعا قولت انا وحظي واتشهدت علي روحي وزقتها ووالدي كان معايا بيوجه العربيات للطريق المعاكس وفي لمح البصر زقيتها بقوة لا اتخيلها لدرجة ان العربية جريت مني في المنزل وكانت هتنط من فوق الدائري لولا جريت وراها ونطيت جوا من الشباك وشاديت فرامل اليد علي اخر لاحظه

وبردك وانا مسافر البلد بيها خلتني الطريق اللي كنت باخده في ساعه ونص خدته في 9 ساعات كل شوية تعطل
قديم 15-06-2011, 10:33 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد زكي مشاهدة المشاركة

وحشني جدااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااا كلكو
انت فين يا محمد مختفى فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي