العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 02-01-2011, 08:45 AM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: إعلان عن تانى مقابلة فى طنطا

الله الله الله

في مقابله و انا معرفش ..........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يعني ينفع كده
بس اما اشوفك يا احمد يا كومي دي اخرت شارع حسن رضوان يعني
هههههههههههههههه

طبعا باذن الله معاكو واتمني العدد يزيد و نشوف ناس اكتر معرفه الناس كنوز

تقبلو خاااااااااالص تحياتي
قديم 02-01-2011, 02:58 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إعلان عن تانى مقابلة فى طنطا

اولا ارحب بجميع عائلات الكومي
و مستنين محمد باشا في المقابله
ابو الاسعاد لازم اشوفك
و اي حد جاي من المحله و مش معاه عربيه انا مستعد اخده معايا
معايا اربع اماكن لاربع اعضاء

حـازم خـضـر

قديم 09-01-2011, 08:13 PM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute

أولا احب اعزى كل العضاء فى فقدان المواضيع والمشاركات واللى انا منهم واحب اقول للمخربين إنتوا ضيعتوا المواضيع بس مضيعتوش اللى كتبوالمواضيع وإن شاء الله هنقف على رجلينا تانى وان من موضوعى ده بدعو كل الاعضاء إلى تنشيط الموضوع ده وكل المواضيع وبيتهيألى ان تكملتنا لموضوع المقابلة اكبر رد على اللى عملوه وإن شاء االله هنعمل المقابلة وهتبقى احسن من ما كان متتخططلها كمان بس عايز وقفة كل العضاء مع بعض

Komy
قديم 09-01-2011, 08:14 PM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute

أولا احب اعزى كل العضاء فى فقدان المواضيع والمشاركات واللى انا منهم واحب اقول للمخربين إنتوا ضيعتوا المواضيع بس مضيعتوش اللى كتبوالمواضيع وإن شاء الله هنقف على رجلينا تانى وان من موضوعى ده بدعو كل الاعضاء إلى تنشيط الموضوع ده وكل المواضيع وبيتهيألى ان تكملتنا لموضوع المقابلة اكبر رد على اللى عملوه وإن شاء االله هنعمل المقابلة وهتبقى احسن من ما كان متتخططلها كمان بس عايز وقفة كل العضاء مع بعض

Komy
قديم 09-01-2011, 08:19 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rooming مشاهدة المشاركة

والله كنت لسه بدور على الموضوع علشان افكركم بيه
لكن انت سبقتني

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون