العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 21-01-2015, 02:51 PM
pleomex pleomex غير متواجد حالياً

pleomex is on a distinguished road
افتراضي رد: بروفشنلز اسكندرية

السلام عليكم ومجهود رائع جدا ومفيد وبارك لله على القائمين علية وانا حقولكم نصائح وعن تجربة الانى عنيت كثيرة وتعبت من كثرت الصناعية سنين وللى يجرب ولا يبوظ ودة نصيحة لوجة لله عشان غير ما يقعش فى نفس للى حصلى الانى الفلوس على الفاضى وبدون فائدة بتزعل ولمة تكون جاية من تعب حندخل فى الموضوع اولا انا برضة كنت باخذ بنصائح الاخوة واروح للناس للى بيوصفة لية دة اوكى اولا اوعى عاطف القرد العفشجى منة لله اشتغلنى احلى شغل وروحتلة وقالى انتا عوز حشوة اسكترا وحنظبطلك الزواية ونركبلك رومان بيلى والحركات القرعة دة وفعلا اخذ الفلوس وعندة ولد صنايعى كدا معوج اوكى المهم عمل الحوارات دة وتانى يوم العربية نفس العيب روحتلة طبعا كان اخذ الفلوس اهملنى وخلى الصنايعى يعمل حركات قرعة فى العجل وفى الاخر قالى مشكلتك فى الجنوط اوكى وطبعا عشان يبرر كلامة اوكى اوعى حد يروح لعاطف القرد ويريت القائمين على الاحصائيات حرام يشلوة من القائمة وايضا فى عفشجى فى ابو الدوردار اوجى عند سجاد مكة دة برضة السيط ولا الغنى اوكى برضة اشتغلنى اوكى اوعة حد يروحلة تمام دول العفشجية نيجى بقة الكهربائية اوعى حد يروح الكهربائى للى فى سموحة للى فى القائمة روحتلة ومن كتر الميح فية روحت عندة شويت عيال كدا المهم سبتلة العربية عملى البحر طحينة عندك الطرمبة الباب حتتغير وكمان حنغيرك المجموعة كلة وكان العيب انى الباب ما بيفتحش بس اوكى لقيتة العملية فى اشتغالة قولتلة لا شكرا روحت عند البيت كان فى طرف من الطرمبة مفصول واشتغلت نصيحة برضة اوعة حد يروحلة تمام نيجى بقة الميكانيكية اوكى لغيت دلوقتى ما لقتش ميكانيكى كويس كلهمما يعلم بيهم ربنا للى حورتجى ولا نصاب ولا ما بيفهمش وبيجرب فيك اقول اى ولا اى انا يامة شوفت الويل دة نصيحة لله يحاسبنى علية ربنا قولت حرام الازم تنبية للناس
قديم 21-01-2015, 02:58 PM

السلام عليكم ارجوكم اخوانى فى لله الانى عنيت من الحكاية دة زى ما فهمتكم الى الاخوة للى بيقول على اى صنايعى وبحسن نية عشان هو صاحبة او فى معرفة او صداقة وعوز يجاملة على حساب الاعضاء الانى انا مريت بتجارب دة وفى الاخر انتا بتبقة الضحية وبعد كدا وفعلا انا عارف انى نيتة سليم يقولك العضو انا كنت عوز اساعد يريت القائم على الموضوع يتنبة على الملحوظة دة الانة مهم فى غاية الاهم يعنى للى يقول على صنايعى يكون متاكد مليون فى المائة انة فعلا بروفيشنال وكف الانى الناس تعبانة ومستوية وربنا يعلم بحالنة الجنية دلوقتى يعور فما بالك بمائات الجنيهات على الفاضى
قديم 21-01-2015, 03:01 PM

ارجو من الاخوة للى يعرف ميكانيكى كويس وفاهم وحنين بيعرف فى العربيات القديمة الانى عندة 127 الانى تجارب السنين دة كلة ومفيش ميكانيكى من للى روحتلهم دخل دماغى مطلوب ميكانيكى كويس ويكون صنايعى يا شباب بارك لله فيكم
قديم 21-01-2015, 03:14 PM

السلام عليكم
قديم 21-01-2015, 03:19 PM

الأسطى قدرى الميكانيكى العنوان شارع المتاولة بجوار قهوة ابو زيد متفرع من شارع عرفان محرم بك .
الميكانيكى اللى بيشتغل فى عربيتى وبيشتغل فى عربيات اصاحبى سيارات حديثة وقديمة اللى عايزنى اروح معاها عنيا الاتنين واللى عايز يروح لوحدة اقوله من طرف محمد بتاع الادا الـ1500 وهو كده كده حتى من غير ما تعرفة عنى هو هيقوم بالصح ويظبطلك الدنيا.
أخوكو محمد
السلام عليكم ارجو الافادة فى الميكانيكى للى الاستاذ الفاضل اشار الية ارجو الافادة