العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 29-04-2010, 04:16 PM
Ashraf.zowail Ashraf.zowail غير متواجد حالياً
من انا؟: مثل البحر ساكن في هدوئه ثائر في انفعاله
التخصص العملى: Internal Auditor
هواياتي: collect stamps, Sports - football, draw

Ashraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of light
افتراضي رد: عملت كام حادثة مع الستات في حياتك؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

يلا ياشباب عيزين تجارب مع الستات كام واحدة عيطوا من كلاكس او خبطة

انا هحكيلكو على موقف بسيط كنت طالع كوبري فيصل متجه على الجيزة و بعدين ماشي على سرعه 40 وداخل على 50 و بعدين ان ماشي على اليمين خالص و في الحاره بتاعتي و الله ماطلعت منها و بعدين جت قدامي و احده ست راكبه 127 حمرا و بتكبس عليا من غير إشاره ولا أي حاجه و بعدين أنا اتغاظت (أصلي نرفوز شوية ptmnlo123per111) و روحت قارص و مديها كلاكس فيما معناه ان مش دي الطريقه اللي تاخدي بيها يمين.......
شوف رد الفعل
لقيتها خدت يمين أكتر و عايزه تلبسني في سور الكوبري و مش بس كده و راحت مشاورالي في المراية بتاعتها بإيديها قصدها تقول " انت مجنون " و الله ضحكت و سبتها لقيت ما ينفعش أشد معاها في أي مناورات لأني لقيتها كده من رده فعلها تحس ام ممكن توديك في داهية و أنت الغلطان .

ربنا يكفينا شرهم ptmnlo123per195

If you want a thing well done, do it yourself
قديم 29-04-2010, 04:34 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

النهاردة كان يوم غير عادى ليامع الستات يارب ما يسوقوا ال فى الحلم
اصتبحت باختى مطلعة عربيتها من الجراج بعد ما خبططلى الرفرف كالعادة وماشية اسف واحدة ف اشارة لبست فى الاستبن اسفة معلش ماما عيانة واحدة متنحة ماسكة الشمال فشارع ابو قير وماشية 10 كيلو
ومسك الختام واحدة وانا فاخر الشارع دخلت عكس الاتجاةوعيزانى ارجع انا والى ورايا 200 متر ورا وهيا مترجعش 20متر
حبت توسعلى سكة كملتلى على الرفرف حسيت انة سبيل اى حد يخبط فية
طبعا انا من صبحيت ربنا بتخبط وبقول قدر اللة وما شاء فعل
بس على راى المثل وام كرثوم للصبر حدوووووووووووووووودواللة كنت بسمعها قبل ما اتخبط
نزلت وبكل ادب قالتى ممكن ترجعهالى وانا اسفة على الخبطة على اساس انى عاشق عيونها
انا نزلت اخدت منها المفاتيح وندهت الظابط عملها محضر عكس اتجاة والخبطة
كان اجمل حاجة وانا شيافها بالاساور بس ياريت الدخلية تعملهم اساور بامبى
<!-- / message --> <!-- controls --> دى كانت مشاركتى فى موضوع اللي معقدنا في عيشتنا سواقة الستات
وفعلا معقدينا مش من حلاوة سواقيتهم لا من رخامتهم فى السواقة
قديم 29-04-2010, 04:35 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mshaheen مشاهدة المشاركة

مرة كنت سايق وانا لسه جديد على السواقة وحدفت على واحدة
لقيتها بتقولى ياحلووووو انت ياحلوووووووو

ومن ساعتها الحاج ماسكها لى
ياعم هى دى حاجة تزعل اللة يسهلك عقبالىptmnlo123per111
قديم 29-04-2010, 04:49 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

هو ليه في هجوم جامد قوي كده على الستات

كل يوم موضوع ....ممكن الست تخبط خبطه ..

بس مش زي خبطات الرجالة .....
قديم 29-04-2010, 05:37 PM
corsair
Guest

يااااااااااااااااه فكرتني بوحده عامله فيها اللي مفيش حد هيمشي قدامها وهيه كانت ورايا والدنيا وقفه عند معرض القاهره الدولي المهم الطريق فتح فاجاءه وشدت ورايا علشان محدش يعدي اودامها وفاجاءه بردك الطريق وقف وديه ملحقتش تلم نفسها راحت لبسه فيا من ورا لسه هنزل وهطلع كل اللي جوايا لاقيتها معاها ولادها واتحرجت اتكلم معاها المهم قولتلها روحي ياشيخه ربنا يسامحك وسيبتها ومشيت