العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > سوبارو Subaru

قديم 28-12-2009, 01:19 AM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير متكامل: سوبارو ليجاسي 2010 الجديدة كليا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة horas3000 مشاهدة المشاركة

الف شكر يا زعيم
بس ده موضوع ماراثوني
انا وقعت من نصه

سوبارو بتتميز انها من العربيات اللي ماشيه علي مبدا و لا تغيرة بس للاسف ملهاش حظ في منطقتنا
دي حاجه صغيره من الموضوعات المكوكيه بتاعتك ياباشا .... كفاية اللفه المكوكيه إللي عملتها مع أبوكمال من كام يوم على المعارض المزبلحه اللي عارضه عربيات غير مفهومه لمعظم أبناء المحروسه ptmnlo123per154

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mody.miro مشاهدة المشاركة

بصراحة عربية جامدة جدا السوبارو مظلومة زى معظم العربيات الاوروبى زى الرينو مثلا
زي مين بس (سوبارو - سياره يابانيه وليست أوروبيه) ... أنا معاك إنها مظلومه جدا ولكن ليس بمنطقتنا فقط فهي مظلومه بالعالم أجمع ..... مع أنها أحد رموز سباقات الرالي الشهيره وأكثرها تحقيقا لمراكز متقدمه ومنافستها اللانسر إيفوليوشن دائما مع إن اللانسر ذات حظ أكبر في المبيعات !!! أرزاق مقسمها الخلاق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koky_90 مشاهدة المشاركة

انا طول عمر ى
وانا من اشد المعجبين بهذه العلامه الرئده والعملاقه بجد

ونفسى فعلا اركب سوبارو

واول مابشوف حد في الشارع راكب سوبارو اقول الراجل ده بيفهم
كفايه اوى انك تبقا راكب عربيه السيستم بتعها والتكنولوجا الى فيها غير اى عربيه ماشيه جنبك (تميز )

شكرا ياباشا على الوضوع الجاااااامده ده
وياريت تفتكر سوبارو كده على طول
ربنا يخليك ..... بس إنت حاول معايا نصحي الأقسام ديه ... أنا من معجبي سوبارو جدا ... وإللي خخلاني أدور على معلومات عنها وأرفعلهم موضوع هو إني لقيت واحد جاري جاب السوبارو الليجاسي 2010 ووقفت جنب العربيه وإتفرجت عليها وأعجبت بيها جدا فقررت أن أبحث عن معلومات عنها وكان هذا التقرير

قديم 28-12-2009, 07:48 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

صباح الفل يا باشا ...
مواضيعك دايما فيها مشكلة فظيعة ...عارف ايه هى ؟..............
انها ماينفعش تتقرئ بسرعة فى الشغل و الواحد يعلق عليها كدة و خلاص
مواضيعك عاوزة الواحد يفضى نفسه و يركز و يلخصها فى ورقة خارجية علشان يقدر يفهمها و يستوعبها كويس .....
انا تهت يا راجل .... ايه كل التفاصيل دى و ايه كميات التكنولوجيا و المقارنات دى ...
بجد يا ابوكامل انا وقعت فى نص الموضوع
مع انى حسيت بفرق و فخامة لما رحت ركبت العربية دى فى المعرض عن منافسيها ...
الا ان موضوعك نقلنى لبعد تانى و مستوى تانى و خلانى عاوز اروح اعمل تست درايف للعربية دى و اجرب كل تفصيلة انت حاططها فى الموضوع ... على حسب الاوبشنز اللى بتنزل فى الكويت طبعا
جعلك الله زخرا لمصر موتورز
و بجد الف شكر على تعبك فى جمع و تنسيق كل المعلومات دى
و يا ريت (ماتشوفش) حل للمشكلة الفظيعة اللى فى المواضيع بتاعتك ابدا
و الى اللقاء فى المساء ان شاء الله بعد ما اروح و الخص الموضوع علشان الاستيعاب
و صباحك زى الفل

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 28-12-2009, 12:54 PM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

صباح الفل يا باشا ...
مواضيعك دايما فيها مشكلة فظيعة ...عارف ايه هى ؟..............
انها ماينفعش تتقرئ بسرعة فى الشغل و الواحد يعلق عليها كدة و خلاص
مواضيعك عاوزة الواحد يفضى نفسه و يركز و يلخصها فى ورقة خارجية علشان يقدر يفهمها و يستوعبها كويس .....
انا تهت يا راجل .... ايه كل التفاصيل دى و ايه كميات التكنولوجيا و المقارنات دى ...
بجد يا ابوكامل انا وقعت فى نص الموضوع
مع انى حسيت بفرق و فخامة لما رحت ركبت العربية دى فى المعرض عن منافسيها ...
الا ان موضوعك نقلنى لبعد تانى و مستوى تانى و خلانى عاوز اروح اعمل تست درايف للعربية دى و اجرب كل تفصيلة انت حاططها فى الموضوع ... على حسب الاوبشنز اللى بتنزل فى الكويت طبعا
جعلك الله زخرا لمصر موتورز
و بجد الف شكر على تعبك فى جمع و تنسيق كل المعلومات دى
و يا ريت (ماتشوفش) حل للمشكلة الفظيعة اللى فى المواضيع بتاعتك ابدا
و الى اللقاء فى المساء ان شاء الله بعد ما اروح و الخص الموضوع علشان الاستيعاب
و صباحك زى الفل
صباحك مبارك ياريال ... والله هالصوره الكشخه اللي في توقيهك ماحلتنا ننام في المحروسه لمدة يومين عمالين نتخيل العربيات إللي شوفتوها ووقفتوا جنبها أو قعدتوا جواها ....
وأنا كتبت ونوهت إنه تقرير متكامل يعني إللي ناوي يدخل لازم يعمل حسابه إن مستر سوبارو حيكون قاعد بنفسه جوه بيشرح كل حاجه في العربيه دي ... وحيلاقي كمان الحاجه مرات مستر سوبارو موضبه سفره (كشخه) للزوار مليئه بالدسم الياباني 100%

وبالهناء والشفاء .... وربنا يستر من التلخيص إللي حتعمله ... ومايطلعش برشام إمتحانات...
وكل سنه وإنت طيب ياباشا وسنه سعيده عليك إن شاء الله ... وعيدكم مبارك ويجعلكم من عواده

قديم 28-12-2009, 01:39 PM
Mohamed Dahab Mohamed Dahab غير متواجد حالياً

Mohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud of

الف شكر على هذا التقرير الرائع لسياره اكثر من رائعه

I'M always
DAHAB
it's my Name
قديم 28-12-2009, 05:54 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

تقرير فوق الممتاز منظم واسترسالك متميز جدا بصراحة انا كنت مستنى اقرى السطر اللى بعده واشكرك على اهتمامك بالتفاصيل وارجو ان الموضوع يتثبت وشكرا ليك احمد باشا