العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 14-01-2014, 10:51 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تظبيط عفشة سبرانزا 516

انا كمان ضايع فى اطقم الصوت والمالتى ميديا
كنت غاويها لما كنت شباب ......... وكان على ايامنا اللى يجيب تسجيل رود ستار يبقى كدة عدى الفقر ويا سلام لو تسجيل قلاب يووووووووووة مكنتش بخلى حد يلمسة
هههههههههه فاكر لما كنا بنركب اكيوليزر جينسن 6000 دة بقى كان لاولاد الناس الاغنية
وبعدين فى اسالة كدة بتسقط بالتقادم
انا اتغلبت على المشكلة بانى اى ملف صوت وليكن القران الكريم بنزلة من التيوب وبحولة للاكستنشن المطلوب وبيشتغل اكنة فيديو مع انة فى الاصل صوت

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 15-01-2014, 01:11 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

انا كمان ضايع فى اطقم الصوت والمالتى ميديا
كنت غاويها لما كنت شباب ......... وكان على ايامنا اللى يجيب تسجيل رود ستار يبقى كدة عدى الفقر ويا سلام لو تسجيل قلاب يووووووووووة مكنتش بخلى حد يلمسة
هههههههههه فاكر لما كنا بنركب اكيوليزر جينسن 6000 دة بقى كان لاولاد الناس الاغنية
وبعدين فى اسالة كدة بتسقط بالتقادم
انا اتغلبت على المشكلة بانى اى ملف صوت وليكن القران الكريم بنزلة من التيوب وبحولة للاكستنشن المطلوب وبيشتغل اكنة فيديو مع انة فى الاصل صوت
انا الاكولايزر دا كنت ببقى قاعد ورا مثلا مع حد صاحبى و ببقى منبهر هههههههههههههههههههه
انا لغاية النهارده مغيرتش حاجة فى نظام صوت العربية اللانوس لدرجة ان لما سماعة فصلت ( بعد 11 سنة خدمة ههههههههههههههههههههه ) فكيت الفرش و السماعة و اشتريت مكنة لحام مخصوص و لحمتها مع ان كانت فرصة اغيرهم بجديد بس قولت انا و عيالى اولى من فلوس سماعات جديدة ههههههههههههههه
بس انا مش بخيل و الله هههههههههههههه ما انا جايب عربية تانية i10 انت عارف بس بحب اصرف فى الاولويات

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 15-01-2014, 12:33 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد على 1999 مشاهدة المشاركة

انا الاكولايزر دا كنت ببقى قاعد ورا مثلا مع حد صاحبى و ببقى منبهر هههههههههههههههههههه
انا لغاية النهارده مغيرتش حاجة فى نظام صوت العربية اللانوس لدرجة ان لما سماعة فصلت ( بعد 11 سنة خدمة ههههههههههههههههههههه ) فكيت الفرش و السماعة و اشتريت مكنة لحام مخصوص و لحمتها مع ان كانت فرصة اغيرهم بجديد بس قولت انا و عيالى اولى من فلوس سماعات جديدة ههههههههههههههه
بس انا مش بخيل و الله هههههههههههههه ما انا جايب عربية تانية i10 انت عارف بس بحب اصرف فى الاولويات

ومين سمعك والله انا كمان كدة بس تقول اية
ربنا رازقنى بابنى الصغير (بشوف فية طفولتى ) هاوى اوى عربيات وكان اليوم دة معايا
وزميلة فى المدرسة بابا معاة كابتيفيا ونازل فيها كاميرا ركن خلفية وبصراحة مقدرتش اقولة لا مش هاركبها
اساسا دى بتلخمنى

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 15-01-2014, 02:04 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

هههههههههههههههههههههههه
ربنا يخليهولك يا رب

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 15-01-2014, 06:22 PM
الصورة الرمزية amr elsisi 1
amr elsisi 1 amr elsisi 1 غير متواجد حالياً

التخصص العملى: مفتش صيانة

amr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond repute

استاذ محمد ربنا يباركلك فيها وفي الاسرة الكريمة
والله انا لسة شايف الموضوع الان
طيب كنت ابعت الرابط
بسم الله ماشاء الله شوية شغل حلوين
ويا سالام لو كنت عملت بنوذ تشحيم للجلب
وعامتا ابو عاصم لو شاف الموضوع حيلومك علي ترك البنوز
اما بالنسبة للشاشة انت اتغلبت فيها
معلش بئا انا جبتها ارخص منك وفيها بلوتوز وبالكاميرا كلة ب420ج
بس ياباشا علشان نفس قصة كانت معايا
وانك تشيل ملفاتالصوت انا عملتو
احب اطمنك مافيش حل
طبعا بهزر ماتتصدمش
بص ياسيدي اهم حاجة تجيب قائمة المنيو
حتجد فيها لو زي الي عندي
جب بعض كة وحصورلك صورة بعد العشاء
فيديو وملفات الصوت وملفات الاعاب وملفات القراءة
ومن هنا تختار انت عاوز اية

]من اهم مواضيعي المصورة
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=90049 (كيف تتعرف علي قدرة المحرك)
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=111175 (كيف تعتني بدورة التبريد)
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=124669(شرح دورة الوقود وتنظيف الرشاشات)

{وَعَسَى أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَكُمْ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ} [البقرة: 216]}.