العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 25-12-2010, 11:21 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موضوع بايخ

اولا يا جماعه انا عموما طبيعتي احب الضحك والفكاهه .. كفايه اللي واحد بيشوفه من مصايب الناس بطبيعه عملي.يعني ده مش استظراف

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 25-12-2010, 11:23 PM
الصورة الرمزية otefa
otefa otefa غير متواجد حالياً
هواياتي: cars&motorcycles

otefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

لا يا كبير.. ربنا يحفظك مش قصدي موضوع الزحلقه بس اول مره اشوف بايكاتي بيحب سواقه الشتا...وعموما يا رب خلييله درجه الحراره نقول سالب 50 تحت الصفر من غير تلج ولا زحلقه ..

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

م/محمد
قديم 25-12-2010, 11:27 PM
الصورة الرمزية nktis

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

في شهر رمضان بعد نص الشهر ومروح بالليل حوالي 1 صباحا وقبل وصولي بيتنا ب4 كيلو وكنت قارص جامد علي الموتسكل لاني كنت مستعجل نظرا لظروف ربنا ما يوريها لحد
والمكنه تيجي كسره بستم ..........واديني قلبك بقي مشيت بيها حوالي 3 كيلو لحد اقرب واحد معرفه وسبتها عنده لاني لو سبتها مكانها للصبح هتتسرق
واخد الكيلو اللي فاضل جري ومقلقمش بقي يعني ايه واحد معادي لممارسه الرياضه يجري؟؟؟؟؟؟؟؟
وتاني يوم بعدت جبتها وجبت الميكانيكي ربنا يصبره عليه لاني ساعات اعطل ابعت اجيبه لو في النهار واخد مكنته واسيبه يتصرف مع توفيق عشان الحق اجي لعزيزه( الصيدليه) .........

روحي بطون أكفها خضراء*

أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 25-12-2010, 11:34 PM
SmoothRider SmoothRider غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد محمد
التخصص العملى: ELT, publishing

SmoothRider will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

في شهر رمضان بعد نص الشهر ومروح بالليل حوالي 1 صباحا وقبل وصولي بيتنا ب4 كيلو وكنت قارص جامد علي الموتسكل لاني كنت مستعجل نظرا لظروف ربنا ما يوريها لحد
والمكنه تيجي كسره بستم ..........واديني قلبك بقي مشيت بيها حوالي 3 كيلو لحد اقرب واحد معرفه وسبتها عنده لاني لو سبتها مكانها للصبح هتتسرق
واخد الكيلو اللي فاضل جري ومقلقمش بقي يعني ايه واحد معادي لممارسه الرياضه يجري؟؟؟؟؟؟؟؟
وتاني يوم بعدت جبتها وجبت الميكانيكي ربنا يصبره عليه لاني ساعات اعطل ابعت اجيبه لو في النهار واخد مكنته واسيبه يتصرف مع توفيق عشان الحق اجي لعزيزه( الصيدليه) .........
يا قلبك! ماشي على رجليك بالموتوسيكل في ايدك 3 كيلو؟
وأرجع أقول مفيش حل تاني إلا لو فيه حد معرفة قوي عنده نص أو ربع نقل تتصل بيه بالمحمول وييجي يشيلك الموتوسيكل...بس الساعة كانت واحدة صباحا بتقول. يعني متقفلة رسمي

أهو ده فصل بايخ بصحيح

قلها تكسب الدنيا والآخرة بإذن الله: ( لا إله إلا أنت، سبحانك، إني كنت من الظالمين )
قديم 25-12-2010, 11:53 PM
الصورة الرمزية nktis

هو انا بس اللي حصلي فصولات ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موتسكلاتكم مزهقتكمش مره ؟؟ ده انا عامل الموضوع ده مخصوص عشان الناس تحكي علي مواقف حصلتلها بسبب البايك ....

روحي بطون أكفها خضراء*

أكبادنا فبكاؤنا إيماء*