العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 03-09-2010, 07:54 PM
lepapillon lepapillon غير متواجد حالياً

lepapillon is on a distinguished road
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط المستعمل

استاذ / سيف أولا اود ان اشكرك علي هذا المجهود الرائع المقدم منكم و ليا استفسار هام و ارجو منك الرد السريع اود ان اعرف اذا كنت اريد سيارة لاند روفر بالتقسيط موديل 1994 الي 1997 و هي سعرها في السوق تقريبا من 70 الي 75 الف جنيه اولا اود ان اعرف الاتي
1- انا لا اقيم بالقاهره و لكن عملي بالجيزه و القاهره و بالطبع لدي المستندات الداله علي ذلك
2- لدي سياره مرسيدس 230E موديل 1981 هل يمكن بيعها كمقدم سعر ام لا
3- ما هي الاجراءات تفصيلا و انا بالفعل اريد البدء بالتنفيذ حتي اذا لم يكن بالامكان ادخال المرسيدس كمقدم سأقوم ببيعها و دفع نص ثمن اللاند روفو كمقدم و اريد ان اقسط نصف الثمن علي سنتين و لكن اريد اقل فائده
منتظر ردك السريع مع خالص الشكر
قديم 03-09-2010, 09:58 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lepapillon مشاهدة المشاركة

استاذ / سيف أولا اود ان اشكرك علي هذا المجهود الرائع المقدم منكم و ليا استفسار هام و ارجو منك الرد السريع اود ان اعرف اذا كنت اريد سيارة لاند روفر بالتقسيط موديل 1994 الي 1997 و هي سعرها في السوق تقريبا من 70 الي 75 الف جنيه اولا اود ان اعرف الاتي
1- انا لا اقيم بالقاهره و لكن عملي بالجيزه و القاهره و بالطبع لدي المستندات الداله علي ذلك
2- لدي سياره مرسيدس 230E موديل 1981 هل يمكن بيعها كمقدم سعر ام لا
3- ما هي الاجراءات تفصيلا و انا بالفعل اريد البدء بالتنفيذ حتي اذا لم يكن بالامكان ادخال المرسيدس كمقدم سأقوم ببيعها و دفع نص ثمن اللاند روفو كمقدم و اريد ان اقسط نصف الثمن علي سنتين و لكن اريد اقل فائده
منتظر ردك السريع مع خالص الشكر
الاول اعرف ضمنات حضرتك ويريت تكلمنى
ثم تبيع العربية المرسيدس علشان يكون معك مقدم وتحدد هتدفع مقدم قد اية
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 04-09-2010, 05:36 PM
lepapillon lepapillon غير متواجد حالياً

lepapillon is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

الاول اعرف ضمنات حضرتك ويريت تكلمنى
ثم تبيع العربية المرسيدس علشان يكون معك مقدم وتحدد هتدفع مقدم قد اية
للاستفسار السريع
0125485222
اشكرك استاذ سيف علي الرد السريع و بالطبع هاكلمك في اقرب فرصه بس احب اعرف الاول بعض النقط بعد اذنك
انا عمل حر يا ريت انت تقولي ايه الضمانات المطلوبه بالضبط لأن مش انا اللي اقدر احدد الضمانات مع الاخذ في الاعتبار ان اي ان كان نوع العربيه انا ناوي انشاء الله ان المقدم مش هايقل عن 50% من تمنها
و احب اعرف هل التقسيط بيكون مباشر معاكم و لا من خلال بنك و الفايده في حاله المهن الحره بتكون كام بالضبط
و شكرا علي تجاوبك السريع
قديم 13-09-2010, 05:26 PM
medo5014778 medo5014778 غير متواجد حالياً

medo5014778 is on a distinguished road

حقيقي انت تستاهل كل خير
قديم 13-09-2010, 06:13 PM
المرسى المرسى غير متواجد حالياً

المرسى is on a distinguished road

مشكورجدا على مرورك