العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > TATA تاتا الهندية

TATA تاتا الهندية شركة تاتا موتورز الهندية واحدة من اكثر الشركات نموا فى الهند قامت حديثاً بشراء شركة لاندروفر الانجليزية الشهيره بالاضافة الى جاجوار ايضاً كما اعلنت عن انتاجها لارخص سياره فى العالم والمعروفة باسم تاتا نانو TATA NANO

قديم 22-10-2009, 01:43 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن تشترى تاتا ؟

شكرا يا ابو نوره

دي اه انا ممكن اشتريها بس مشاوير الوسط البلد فقط

وممكن اي حد عايز يتعلم يجيبها
قديم 22-10-2009, 02:25 PM
الصورة الرمزية omnya
omnya omnya غير متواجد حالياً

omnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond repute

العربيه حجمها صغير جدا و البلد زحمه جدا دي لو اخدتلها خبطه هاطير و تخيل بقي لو انت راكبها كده و عربيه جراند شروكي مثلا معديه من جنبك هايبقي احساك هو نفس احساك و انت راكب عربيتك و اتوبيس معدي من جنبك ....
انا اعتقد ان عربيه زي دي صعب وجودها في بلد زحمه زي مصر ...
و بعدين التوك توك اصلا عامل ازمه في البلاد اللي موجود فيها كتير جدا و صغير جدا و البلد مخنوقه زحم الدنيا زياده و بعدين انا شايفه ان 30 الف ده كتير التوك توك بيجي و بيجيب تمنه انما دي زيها زي اي عربيه هاتجبها و تصرف برده .....انما هو لو حل محل التوك توك اعتقد انها هاتبقي حاجه ممتازه علي الاقل مقفوله و شكلها انضف...
فلوسه تتحط مقدم لعربيه صغيره افضل و قسط الباقي عاتبقي هانت خالص

"سيد الاستغفار"

اللهـــــم أنت ربي ، لا إله إلا أنت ،خلقتـني وأنـا عبــدك
وأنــا على عهدك ووعدك ما أستطعــــت ،
أعـوذ بك من شرما صنعــــت ،أبــــــوءُ لك بنعمتــــك ، وأبـــــوءُ لك بذنبي فاغفــــــر لي ،
فـــــــإنـــه لا يغفــــــر الذنوب إلا أنت

التعديل الأخير تم بواسطة omnya ; 22-10-2009 الساعة 02:29 PM
قديم 22-10-2009, 02:34 PM
الصورة الرمزية Dantes010
Dantes010 Dantes010 غير متواجد حالياً

Dantes010 has a reputation beyond reputeDantes010 has a reputation beyond reputeDantes010 has a reputation beyond reputeDantes010 has a reputation beyond reputeDantes010 has a reputation beyond reputeDantes010 has a reputation beyond reputeDantes010 has a reputation beyond reputeDantes010 has a reputation beyond reputeDantes010 has a reputation beyond reputeDantes010 has a reputation beyond reputeDantes010 has a reputation beyond repute

أنا ممكن أشتريها لأنها صغيرة وتحل مشكلة الزحمة
لكن صحيح البلاد اللي بتعمل العربيات الصغيرة بتعملها عشان تحل مشكلة الزحمة لكن عندنا الحاجات الصغيرة زي التوك توك مثلا بيعمل زحمة أكتر لييييييييييييه؟؟؟؟؟

مهندس/ إيهاب الجندي

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم صلي وسلم على نبينا محمد

قديم 22-10-2009, 03:29 PM
الصورة الرمزية omnya
omnya omnya غير متواجد حالياً

omnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dantes010 مشاهدة المشاركة

أنا ممكن أشتريها لأنها صغيرة وتحل مشكلة الزحمة
لكن صحيح البلاد اللي بتعمل العربيات الصغيرة بتعملها عشان تحل مشكلة الزحمة لكن عندنا الحاجات الصغيرة زي التوك توك مثلا بيعمل زحمة أكتر لييييييييييييه؟؟؟؟؟
عشان احنا ما عندناش عقل في استخدام الحاجه و بسبب الازمه الاقتصاديه الصعبه اللي احنا فيها بنجري علي اي حاجه رخيصه من غير ما نفكر .
في بلاد لحد دلوقتي ماترخصش فيها التوك توك و بالتالي موجود بكميات مهوله فا بيعمل زحمه زياده المشكله قله عقل و سوء استخدام مش اكتر.

"سيد الاستغفار"

اللهـــــم أنت ربي ، لا إله إلا أنت ،خلقتـني وأنـا عبــدك
وأنــا على عهدك ووعدك ما أستطعــــت ،
أعـوذ بك من شرما صنعــــت ،أبــــــوءُ لك بنعمتــــك ، وأبـــــوءُ لك بذنبي فاغفــــــر لي ،
فـــــــإنـــه لا يغفــــــر الذنوب إلا أنت
قديم 04-11-2009, 01:20 PM
nilesmile nilesmile غير متواجد حالياً

nilesmile has a spectacular aura aboutnilesmile has a spectacular aura about

سلام عليكو يا شباب يا عسل ؟؟؟ ممكن سؤال اللى عنده جواب يفيدنى ؟؟؟ فين توكيل تاتا المعتمد فى مصر ؟؟؟؟ و رقم تليفونه
و جزاكم الله خيرا
فى انتظار الرد

الكلمات الدليلية
تاتا نانو