العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 02-07-2010, 04:11 AM
الصورة الرمزية MANDO09
MANDO09 MANDO09 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد سعيد
التخصص العملى: طالب هندسة معمارية
هواياتي: القراءة

MANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud of
افتراضي رد: عايز تسأل عن التعديل.؟؟في حاجة محيراك في التعديل.؟؟ حط سؤالك هنا وهتوصلك الاجابة.

لو سمحت يا ميدو باشا عايز اعرف سعر عمل فتحة السقف الكهرباء للدايو لانوس وشكرا لموضوعاتك المفيدة جدا
قديم 02-07-2010, 08:15 AM
cobra cobra غير متواجد حالياً

cobra is on a distinguished road
افتراضي رد: عايز تسأل عن التعديل.؟؟في حاجة محيراك في التعديل.؟؟ حط سؤالك هنا وهتوصلك الاجابة.

الموضوع جميل و شامل و كنت عايز اسال فى حاجه كنت عايز اشترى هوندا ديل سول على اخر الصيف ده الى هى اول التسعينات و لعيت ليها تعديلا كتير قوى و كنت عايز اعرف ممكن تتكلف كام

انا تاعبك بس كيت زى الصور الى رافعها يتكلف كام ملحوظه انا عايز اجزاء من كل واحد

وش الهوند الs2000 و ظهر ال ديل سول الى معمولها كيت فيرارى ودا لينك ليها فيديو على
اليوتيوب علشان الصوره صغيره اوى
و جناب التصميم المرسوم

انا عارف انى طالب طلب رخم اتحملنى انا شوفت اكتر من500 تصميم للعربيه و دا الاكتر الى عجبنى

الصور فى المرفقات علشان معرفتش احطهم هنا

الصور المرفقة
1L16M7CAYZJ18QCAH2P9U3CAQ F1L66CATKXWUCCAZCOI7BCA1M KG1KCANEFTWFCAES4GFNCABSC APPCANU9TL5CAHYI7NOCA.jpg ‏ (3.7 كيلوبايت, المشاهدات 2)
الملفات المرفقة
100215Del_Sol.zip‏ (449.7 كيلوبايت, المشاهدات 0)
s 2000.zip‏ (55.4 كيلوبايت, المشاهدات 0)
قديم 02-07-2010, 08:30 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

هو مفيش حاجة مستحيلة, بس التعديلات دى عايزه نزولة للحرفيين أو بورسعيد علشان تعرف الأسعار, وبيبقى فى موديلات جاهزة ممكن تعجبك, ده غير أن الموضوع محتاج سمكرى كويس جدا, وطبعا هتحتاج ترش العربية, ولما تنزل هتعرف الأسعار وهتعرف مين أحسن واحد يقدر يعمل الكلام ده, بس أبقى خد معاك صور للتعديلات اللى أنت عايزها.

وأستنى العضو دمياطى ماتريكس أو mido tune لما يردوا عليك, يمكن يفيدوك أكثر منى.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 05-07-2010, 12:30 AM
Medo Tune Medo Tune غير متواجد حالياً
من انا؟: مصمم ومبرمج مواقع ولي خبرة كبيرة في تعديل السيارات وتصميم تعديلاتها
هواياتي: الكمبيوتر والسيارات

Medo Tune is a jewel in the roughMedo Tune is a jewel in the roughMedo Tune is a jewel in the roughMedo Tune is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MANDO09 مشاهدة المشاركة

لو سمحت يا ميدو باشا عايز اعرف سعر عمل فتحة السقف الكهرباء للدايو لانوس وشكرا لموضوعاتك المفيدة جدا
حوالي من 1500 إلي 2000

MEDO TUNE
لو عاوز تعمل اي حاجة في عربيتك اتصل بيا علي 0196348590
قديم 05-07-2010, 06:47 PM
hazem.m hazem.m غير متواجد حالياً

hazem.m is on a distinguished road

عايز اظبط فيات 131 واخليها زي دي تكلف كام مع ملاحظة ان لونها مش اسود هخليه اسود

الكلمات الدليلية
تعديل سيارات