العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو كليو Clio

رينو كليو Clio The Renault Clio is a supermini car produced by the French automobile manufacturer Renault. Originally launched in 1990, it is currently in its third generation. The Clio has seen substantial critical and commercial success, being consistently one of Europe's top-selling cars since its launch,[1] and it is largely credited with restoring Renault's reputation and stature after a difficult second half of the 1980s. Symbol of its success and its longevity, the Clio is the only car to have been elected European Car of the Year twice, in 1991 and in 2006.

قديم 03-11-2012, 11:25 PM
الصورة الرمزية fadymedhat
fadymedhat fadymedhat غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء..
هواياتي: خبرة فى مجال السيارات

fadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتاج نصيحة خبراء الكليو

1500 ده اقل سعر و اكيد هيزيد......مفيش حاجة اسمها معجون فى السقف.....معنى ان فى معجون ان السقف كان فى خبطة و ساوى السقف بالمعجون......و حكاية الجنوط و الكاسيت مش بتزود من سعر العربية دى كماليات زيادة مش بتعلى السعر.....

كن مطمئنا جدا جدا و لا تفكر فى الأمر كثيرا بل دع الأمر لمن بيده الأمر
السرعة فى القلب و القلب ميت..هدفى بدون تفكير و سباق بدون قلب..
قديم 03-11-2012, 11:34 PM
الصورة الرمزية M0hamed Hasan
M0hamed Hasan M0hamed Hasan غير متواجد حالياً
التخصص العملى: بكارليوس تجارة
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

M0hamed Hasan is a jewel in the roughM0hamed Hasan is a jewel in the roughM0hamed Hasan is a jewel in the roughM0hamed Hasan is a jewel in the rough

انا شايف ان كده افضل ان انزل سوق العربيات و اتفرج بس انا كان نفسى فى عربية من استخدام شخص مش تاجر
بالحق هو سوق العربيات يوم الجمعة بس ؟
قديم 04-11-2012, 12:06 AM
د/محمود عبدالمقصود د/محمود عبدالمقصود غير متواجد حالياً
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold

انا لقيت رينو كليو 2003 فابريقة في الاسكندريه مطلوب فيها 34 الف .ابعد عن العربيه دي خالص دي كلها بلاوي و منكن تفتح في مصاريف تانيه ملهاش داعي
قديم 04-11-2012, 01:55 AM
الصورة الرمزية M0hamed Hasan
M0hamed Hasan M0hamed Hasan غير متواجد حالياً
التخصص العملى: بكارليوس تجارة
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

M0hamed Hasan is a jewel in the roughM0hamed Hasan is a jewel in the roughM0hamed Hasan is a jewel in the roughM0hamed Hasan is a jewel in the rough

مشكور جدا يا استاذ 7uda بس انا عايش فى الجيزة و صعب قوى اروح اسكندرية علشان اجيب عربية
قديم 04-11-2012, 02:02 AM
د/محمود عبدالمقصود د/محمود عبدالمقصود غير متواجد حالياً
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M0hamed Hasan مشاهدة المشاركة

مشكور جدا يا استاذ 7uda بس انا عايش فى الجيزة و صعب قوى اروح اسكندرية علشان اجيب عربية
طب الله يكرمك ساعدني انا بدور على مركز فحص بالكمبيوتر محترم و ثقة بالجيزه عسان يمكن اسافر بكرة اخلص في بروتون واجا 2005 فياريت تساعدني حضرتك و برضوا عندي استفسار عن نقل الملكيه اجرائاته ايه ؟!!!!!!!