العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 22-05-2011, 08:03 PM
dana012 dana012 غير متواجد حالياً

dana012 is on a distinguished road
افتراضي رد: البروشور المصري للسيارة BYD F3 - التجهيزات - المواصفات - الألوان - الأسعار

أصدفائي الأعزاء أنا أخوكم أحمد إسماعيل ونفسي أخد رأيكم أنا عاوز أشتري عربية وعجبتني فوي البي واي دي الجديدة بس المشكلة انا معايا 35 ألف بس ؟؟ ومرتبي 800 جنيه وما ينفعش يتحول بنك لأني مدرس متعاقد بس أنا معتمد على إن السيارة ممكن تتأجر عندي هنا في أبو رديس بجنوب سيناء مشوارين أو تلاتة في الشهر ففكرت اجيبها بالقسط بس كدة مش هقدر أدفع إلا 25 ألف كمقدم عشام أسيب ال10 ألاف ‘حتياطي لأي شهر تتركن فيه العربية
مفيش حد يخدمني في واحدة مستعملة بالتقسيط عشان القسط يبفى قليل أو جديدة بمفدم 25 ألف والقسط لا يتجاوز ال500 أو 600 ج كحد أقصى
وهل أجيب العربية دي ولا هيونداي إكسيل أو سويفت على قد فلوسي مع العلم انها كدة مش هتتأجر للشباب أو مكاتب البترول لآنهم بيحبوا العربيات الحديثة
أشكركم كلكم مقدما
قديم 23-05-2011, 05:58 PM
magdy1236619 magdy1236619 غير متواجد حالياً

magdy1236619 is on a distinguished road
افتراضي رد: البروشور المصري للسيارة BYD F3 - التجهيزات - المواصفات - الألوان - الأسعار

بسم الله الرحمن الرحيم
مطلوب BYD او M11 اوتوماتيك كسر زيرو اوبحاله الزيرو

ت : 0117442612

الصور المرفقة
نوع الملف: jpg BYD اوتوماتيك.jpg‏ (32.2 كيلوبايت, المشاهدات 12)
قديم 12-07-2011, 06:57 PM
asaadawi asaadawi غير متواجد حالياً

asaadawi will become famous soon enoughasaadawi will become famous soon enough

السلام عليكم
عايز أشتري F3 GLI
اللي هي مانيوال فل أوبشن
فين ألاقيها؟
وكام سعرها؟
الموضوع بيقول إنها ب 66000
وفي ملحق الجمعة من إسبوعين كانت ب 68750
في ملحق الأهرام الجمعة الماضية كانت ب 69500
فين ألاقيها بأرخص سعر؟
في معارض شركة الأمل ولا في معرض بره؟
أرجو تدلوني
ومنتظر الرد بسرعه أرجوكم
وجزاكم الله خيراً
قديم 12-07-2011, 08:48 PM
الصورة الرمزية ziabassem
ziabassem ziabassem غير متواجد حالياً

ziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond repute

الكاملة مانيوال بـ 70 ألف تقريباً
الأتوماتيك بـــــــ 80 ألف تقريباً

الأفضل تشتريها من توكيل الأمل مباشرة .. لأن أي معرض معتقدتش حيدهالك بالسعر ده لأن التسليم حيكون فوري بعكس توكيل الأمل اللي ممكن تستلم بعد أسبوع أو عشرة أيام وهي في رأيي فترة مش كبيرة .

Life's is Too Short for the Wrong Job
قديم 22-08-2011, 07:03 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute