العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 01-06-2012, 06:05 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دمي محروق بعد سرقة العلامة :(( ياريت نصايحكوا

انا كنت جايب بتاعه الميجان قبل كده
و مش اصلي
قديم 01-06-2012, 10:18 PM
phar,acology phar,acology غير متواجد حالياً
التخصص العملى: pharmacist

phar,acology will become famous soon enoughphar,acology will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

انا كنت جايب بتاعه الميجان قبل كده
و مش اصلي

كان سعرها كام ؟؟ ومنين .؟
قديم 01-06-2012, 10:21 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

فكرتني بيوم ما اتسرقت العلامة اللي قدام عندي ... روحت جبت واحده اصلي من واحد سواق .... توكتك
وغالبا مش هتلاقيها غير معاهم
قديم 01-06-2012, 10:25 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

ربنا يعوض عليك

انا كمان حصل معايا كده

فى عربيتى

علامة فولكس فاجن اتسرقت اللى ورا من شهرين مرتين

و العلامه اللى قدام اتسرقت اول امبارح

حسبنا الله و نعم الوكيل

و على فكرة العلامة بتاعت عربيتى اللى قدام ب 500 جنيه فى التوكيل
لانها نوع خاص

و انا لاقيتها بره التقليد ب 30 جنيه

قديم 01-06-2012, 10:44 PM
الصورة الرمزية محمد حسن عبد الرحمن
محمد حسن عبد الرحمن محمد حسن عبد الرحمن غير متواجد حالياً
هواياتي: معرفة وتجميع المعلومات عن السيارات واحب اصلح اى حاجة بايدى

محمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond repute

حسبى الله ونعم الوكيل فيهم اللى بيعمل كده سواقين التاكسى هم اللى بيسرقوا العلامات ويحطوهو عندهم يلزوقوه على التابلوة او خارج السيارة ويحطو علامات كتير ويتباهو بيها انهم سرقوها وان ديه علامات إصليه امام بعضهم وساعات بيسرقو علامات الشفيرولية كروز والفولكس و جاجور ومرسيدس وبى ام ودايهاتسو ويتعيقو مين عنده اكتر علامات إصلية فى السيارة بتاعته حسبى الله ونعم الوكيل فيهم نصيحة لو حصل وجبت علامة إصلية هتضر إسفا تخرم فى الكبوت بتاع العربية أو الشنطة وتعملهم مسمير بصمولة أو يتبرشام بمكنه البرشام مع أضافة لزق دبل معهم وربنا يبعد عنكم وعنا اللصوص والمشاكل وربنا يكرمكو أن شاء الله.