العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 01-06-2012, 03:38 PM
phar,acology phar,acology غير متواجد حالياً
التخصص العملى: pharmacist

phar,acology will become famous soon enoughphar,acology will become famous soon enough
افتراضي دمي محروق بعد سرقة العلامة :(( ياريت نصايحكوا

لسلام عليكم

رحت اصلي الجمعة في امان الله وركنت العربية وبعد الصلاة طلعت ملقتش العلامة اللي قدام واللي ورا للاسف الشديد

مش عارف اقول ربنا يسامح اللي عمل كده ولا اقول ربنا ينتقم منا ... المهم اهو اللي حصل حصل والحمد لله علي كل حال

العربية الوقتي بصراحه شكلها مشوه من ورا ومن قدام ... وسعر العلامة في التوكيل حوالي 300 ج !! طبعا انا مش اهبل عشان اشتري علامة جديدة ... عايز اعرف مفيش حل اداري بيه الشكل بتاع العربية ؟ ياريت تدوني حلول عملية لاني بجد حزين قوي (
قديم 01-06-2012, 03:44 PM
zmzm0000 zmzm0000 غير متواجد حالياً

zmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud of
افتراضي رد: دمي محروق بعد سرقة العلامة :(( ياريت نصايحكوا

ربنا يعوض عليك بس حاول تغطي العربيه او تحطها في جراج اما بالنسبه للعلامه انزل اي محل اكسسوار فالحرفيين وهات العلامه من هناك ب 15-25 جنيه سيبك من التوكيل والكلام الفاضي ده دي سرقه علني اي نعم هما التقليد مش حيبقوا زي الاصلي لاكن برضه احسن من مافيش

مؤسسه الاصدقاء لتجاره قطع الغيار الاستيراد
متخصصون في
الفيات (125-132-124-131-127-1300-128)
- لادا - ريجاتا - تمبرا - ريتمو - بلونيز )
وجميع السيارات الكوري والياباني ( هيونداي - لانوس - نوبيرا - كيا - تويوتا - متسوبيشي )
01281349010- 01210498639
: 010104~171:
قديم 01-06-2012, 04:15 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute

السلام عليكم
اشتري العلامه من محل اكسسوار كما قال الزميل بس فيه على ما أظن علامات لزق وعلامات بتتثبت بمسامير او برشام بتكون احسن من اللزق علشان ما تتسرقش مره ثانيه
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 01-06-2012, 04:22 PM
الصورة الرمزية Moh.Osama
Moh.Osama Moh.Osama غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب فى كلية الادارة والاقتصاد بجامعة مصر للعلوم والتكنولوجيا

Moh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant future

انا زيك بردو واحد ابن حرام سرق العلامه الخلفيه وكلمة لوجان ورينو العربيه بقيت كانها عريانه من واره ربنا ينتقم منه بس انا مجبتش غيرهم علشان ممكن يتسرقوا تانى وانا مش هصرف على الحرامى بقى

قديم 01-06-2012, 04:26 PM
phar,acology phar,acology غير متواجد حالياً
التخصص العملى: pharmacist

phar,acology will become famous soon enoughphar,acology will become famous soon enough

شكرا يا جماعة علي الردود
بالنسبة لتغطية العربية انا فعلا بغطيها باليل لكن هتبقي صعب داخل اصلي الجمعه هغطيها قبل ما ادخل يلا بقي هنعمل ايه حسبنا الله ونعم الوكيل

انا بس عايز اتاكد هل فيه علامات تقليد رينو موجوده في محلات الاكسسوار ؟؟؟ انا ليا زميلي اتسرق منه العلامة عربيته فلونس وقالي انه ملقاش تقليد والمتوفر بس الاصلي وفي التوكيل ... ياريت حد يأكدلي المعلومة دي