العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 12-04-2011, 12:57 PM
الصورة الرمزية mamq
mamq mamq غير متواجد حالياً

mamq has a spectacular aura aboutmamq has a spectacular aura aboutmamq has a spectacular aura about
افتراضي رد: حد دلع اللوجن زي كده ؟؟؟؟؟!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.NoLoVe مشاهدة المشاركة

والله كده اصلى حماده والله العربيه بسم الله ماشاء الله تحفه بس يا معلم يا ريت تقول تكلفه الفايبر كام بليز
ربنا يبارك لك ياباشا
أنا قولت تكلفة الفايبر قبل كده و هي 1200 جنية

قديم 12-04-2011, 02:16 PM
powerofdream powerofdream غير متواجد حالياً

powerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant future

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مبدئيا العربية جميلة جدا والتعديلات اجمل مع اني كنت افضل ان الاستيكر يكون اهدي شوية علشان العربية تبان اكتر ولكن طالما صاحب العربية حاسس بالراحة كده فله ما يشاء وبالتوفيق ان شاء الله وربنا يباركلك فيها..

لي سؤال من فضلكم؟

بالنسبة للنيون الازرق اللي تحت العربية ؟ هل ينفع تركيبه في اي عربية ام لا ؟
الجزء الثاني : هل ممنوع في المرور ؟
ولك مني جزيل الشكر
قديم 12-04-2011, 02:19 PM
santafa
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mamq مشاهدة المشاركة

للأسف أنا مش ها رد عليك
برحتك متردش انا قلتلك رايى بصراحة مطلقة وكل واحد لة راية الخاص وفى بعض الاعضاء يقولولك العربية حلوة وجميلة وعسل و........... الى الاخر بس للاسف للمجاملة فقط وبعدين انت محتاج نظارة !!!!!!! تعرف لية انت مشفتش جملة**اختلاف الراى لا يفسد للود قضية**
ولا احطهالك فى برواز يا راجل دة انا تاعب نفسى وعمال اقول **مع احترامى للاراء ولصاحب السيارة** وانت كان ردك
للأسف أنا مش ها رد عليك
يا ×××××××××××××××ة

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 12-04-2011 الساعة 08:59 PM سبب آخر: الرجاء الحفاظ على رقى الحوار
قديم 12-04-2011, 03:10 PM
الصورة الرمزية mamq

mamq has a spectacular aura aboutmamq has a spectacular aura aboutmamq has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة santafa مشاهدة المشاركة

برحتك متردش انا قلتلك رايى بصراحة مطلقة وكل واحد لة راية الخاص وفى بعض الاعضاء يقولولك العربية حلوة وجميلة وعسل و........... الى الاخر بس للاسف للمجاملة فقط وبعدين انت محتاج نظارة !!!!!!! تعرف لية انت مشفتش جملة**اختلاف الراى لا يفسد للود قضية**
ولا احطهالك فى برواز يا راجل دة انا تاعب نفسى وعمال اقول **مع احترامى للاراء ولصاحب السيارة** وانت كان ردك
للأسف أنا مش ها رد عليك
يا ××××××××××××××ة
أشكرك و برده مش ها رد عليك

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 12-04-2011 الساعة 09:00 PM
قديم 12-04-2011, 03:14 PM
الصورة الرمزية mamq

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة powerofdream مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مبدئيا العربية جميلة جدا والتعديلات اجمل مع اني كنت افضل ان الاستيكر يكون اهدي شوية علشان العربية تبان اكتر ولكن طالما صاحب العربية حاسس بالراحة كده فله ما يشاء وبالتوفيق ان شاء الله وربنا يباركلك فيها..

لي سؤال من فضلكم؟

بالنسبة للنيون الازرق اللي تحت العربية ؟ هل ينفع تركيبه في اي عربية ام لا ؟
الجزء الثاني : هل ممنوع في المرور ؟
ولك مني جزيل الشكر
أشكرك من كل قلبي والله
بالنسبة للنيون يتركب في أي عربيه عادي جدا و بيكون معاه زرار منفصل يعني ممكن تشغله و تطفيه في أي وقت و تكلفته الأربع لمبات 350 جنيه و تركيبة 50 جنيه ........
و طبعا هو ممنوع في المرور تحت بند " أضواء مبهرة "