العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 16-11-2012, 08:00 PM
cooltarroka cooltarroka غير متواجد حالياً

cooltarroka is on a distinguished road
افتراضي رد: سؤال عن فرش اللوجان

• شكرا لكل الاعضاء المميزين، انا بس عاوز اعرف فرش الارضيه بيبقي ايه؟ وهل شكله بيبقي كويس ولا لأ؟ وهل لازم افك الكراسي والكنبه ولا ايه؟
قديم 16-11-2012, 10:40 PM
Dr.Smile Dr.Smile غير متواجد حالياً

Dr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cooltarroka مشاهدة المشاركة

• شكرا لكل الاعضاء المميزين، انا بس عاوز اعرف فرش الارضيه بيبقي ايه؟ وهل شكله بيبقي كويس ولا لأ؟ وهل لازم افك الكراسي والكنبه ولا ايه؟
فرش الأرضية بيكون جلد زي الكراسي ,, وبالنسبة لفك الكراسي ,, إنت كده كده هتفكه لو ركبت فرش للكراسي لوحدها !

علشان كده رأيي تفك مرة واحدة وتركب فرش للارضية ,, وشكله بيكون حلو لو الصنايعي نضيف .. علشان لو الجلد مش مشدود على الكراسي كويس ,, هيتقطع منك بعد شهرين

قديم 18-11-2012, 03:00 PM
JRHalim JRHalim غير متواجد حالياً

JRHalim will become famous soon enough

يا رجالة .. انا روحت سبير كار و قالولي ان فرش الارضية مش بيكون حلو في اللوجان و بيلم تراب و ملوش لازمة علشان الارضية بتاعتها مش حلوة .... اية رايكم
قديم 20-11-2012, 01:04 AM
الصورة الرمزية ابوعاصم83
ابوعاصم83 ابوعاصم83 غير متواجد حالياً
من انا؟: مواليد 1983 من محافظة اسيوط اعمل الان بجامعة الفيوم

ابوعاصم83 is a name known to allابوعاصم83 is a name known to allابوعاصم83 is a name known to allابوعاصم83 is a name known to allابوعاصم83 is a name known to allابوعاصم83 is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Smile مشاهدة المشاركة

أنا فرشت العربية بالكامل ( كراسي + أرضية + شنطة ) .. جلد الماني ,, كلفني 900 جنيه ,,

بس صراحة روووووعة ,, وكفاية إنه يحافظ على الفرش الاصلي ,, خصوصاً إن الأرضية الأصلية موكيت وبتجمع الأوساخ والتراب
ممكن لو سمحت تقولنا عنوان الفرش بالظبط وارقام تليفونات لو معاك

اللهم صل على
سيدنا محمد
وعلى آله وصحبه وسلم
قديم 20-11-2012, 01:14 AM
Dr.Smile Dr.Smile غير متواجد حالياً

Dr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوعاصم83 مشاهدة المشاركة

ممكن لو سمحت تقولنا عنوان الفرش بالظبط وارقام تليفونات لو معاك
أنا فرشت في اسكندرية ,, عند واحد اسمه ( مرجان ) في الأزاريطة ..

ودي الداتا اللي في الكارت بتاعه :

العنوان / 12 شارع محمد حسن الشجاعي - الأزاريطة
موبايل / 01114841319 - 01001141485 - 01223526872

الوصف الشوارعي : تدخل شارع سوتر ( اللي جنب مكتبة الاسكندرية ) وتفضل ماشي فيه لغاية ما توصل لخط الترام .. عدي خط الترام وادخل تاني شارع يمين

ملحوظة : فيه ناس فرشت عند سعيد نصار في عزبة سعد وبتقول إنه أرخص .. بس معرفش نوعية الجلد أخبارها إيه

بس كده ^_^