العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 14-11-2012, 09:25 AM
cooltarroka cooltarroka غير متواجد حالياً

cooltarroka is on a distinguished road
افتراضي رد: مفتاح تسخين الزجاج الخلفى

هوا ايه لازمه تسخين الزجاج الخلفي او المرايات؟
قديم 14-11-2012, 04:12 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

لما الجو يبقي رطوبه اوي بتلاقي الازاز اللي ورا مشبر ومش شايف منه حاجه الزرار ده بيسخن الازاز وبيسيح الرطوبه دي
هو في الاساس معمول في الحتت اللي فيها تلج

بس انا كده كده حاطط ستاره ومش بستخدمه

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 14-11-2012, 06:54 PM
a_a_3antar a_a_3antar غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مدير تنفيذي في مصنع قوالب
هواياتي: الجيمز و السواقه و السفر

a_a_3antar will become famous soon enougha_a_3antar will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة screamseko مشاهدة المشاركة

يعم ده شغل هبل واستفزاز
علشان فرحانين بعربياتهم عايزين يطلعوا القطط الفطسانه في العربيه
قالك المفروض يبقي فيها زرار start engine هنا ومفيش سنتر لوك
كلام هبل والمصحف حيخليني اقول كلام ملوش لازم وممكن اخد انذار فيها
يعم اتفرج علي تابلوه اللوجان واتفرج عالساجه وشوف انهي اشيك ؟؟؟ ده تابلوه ال 28 اشيك يعم من الساجا :D
الساجا دي مشروع توكتوك بس سحبها حلو. نفسي اسألهم سؤال بيلاقوا قطع غيارها فين دي؟ من اسبوع انا كنت هتهبل علي الجين تو كان قدامي واحده اتوماتيك 2012 عامله 9000 كيلو مطلوب 80000 اول الكلام و لونها كان ازرق (احلي لون فيها) بس ما جبتهاش علشان ماحدش بيجيب حاجتها ولا الوكيل نفسه. و الله لو الوكيل كان محترم لكنت جبتها فورا
قديم 14-11-2012, 07:02 PM
a_a_3antar a_a_3antar غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مدير تنفيذي في مصنع قوالب
هواياتي: الجيمز و السواقه و السفر

a_a_3antar will become famous soon enougha_a_3antar will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hal71 مشاهدة المشاركة

ألف مبروك و يا ريت تحكيلنا عن تجربتك في العربية لأني شوفت فيديوهات في اليوتيوب مقارنة بينه و بين البروتون ساجا و كان في حاجات غريبة قوي و دول الفيديوهات

و ده كمان

و شكراً

باشا ما تسمعش كلام حد انزل شوف العربيتين و احكم بنفسك انت هتحس انهي الكويسه وانهي الوحشه. لا يوجد سيارات بلا عيوب كل عربيه ليها مميزات و عيوب لو العيوب دي مش مضيقاك هتحس انها كويسه فعلشان كده هتلاقي ناس بتقول العربيه زي الفل و تلاقي ناس بتقول علي نفس العربيه زي الزفت ما تستغربش. بس اللي ممكن اعضاء المنتدي يساعده فيه هو انهم يعرفوك ايه العيوب وايه المميزات بتاعه كل نوع وانت اختار اللي يناسبك مش اللي الناس شيفاه صح