العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 05-03-2012, 12:26 AM
rasmy28 rasmy28 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر

rasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nice
افتراضي رد: انطبعات ملاك لوجان اوتماتيك بعد 1000 كيلو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazen mazen مشاهدة المشاركة

وانا زيك بحاول افهم كل حاجه عنها بس اصحاب العربيه بيعتبروه هجوم
-----------------------
استاذ محمد رسمى
حضرتك من اوائل الناس اللى اقتنيت العربيه
وكله بيلاقى معلومه مش صحيحه بره بيجى يسأل حضرتك او احد ملاكها فلا تأخذ الامور بمحمل حب وكره لماركه عربيتك اللى كلها فى الاخر صفيح
انا حصل معايا نفس كلام الاخ لقيت موقع كبير زى كونتاكت كار بيقول انها مش ستيب ترونيك جريت سألت هنا وحطيت صوره للموقع وحضرتك واخرين تفضلتوا صححتوا المعلومه.
حضرتك غامرت بتجربه عربيه جديده وكان ممكن وممكن والحمد لله طلعت كويسه ...ممكن غيرك تمن العربيه بالنسبه له تحويشه العمر و عربيه العمر فلازم يسأل مره واتنين ويجيب خبر من هنا وخبر من هنا
ولهى هو احان بس بنكون تعبنا من مجرد الهجوم لكره العربيه
وعمتن بعتذر على الرد الحاد وانا تحت امركم فى اى استفسار
قديم 05-03-2012, 12:42 AM
الصورة الرمزية bunnybunny77
bunnybunny77 bunnybunny77 غير متواجد حالياً

bunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond repute

الف مبروك وربنا يحافظ عليك و عليها

قديم 05-03-2012, 01:32 PM
hanyemad488 hanyemad488 غير متواجد حالياً

hanyemad488 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rasmy28 مشاهدة المشاركة

انا اسف على حدة الكلام كنت طالع من منتدى تانى يسيدى خناقه كده بين لوجان وفرنا وقضتها
هيا كانت خناقه بين اللوجان و الفيرنا يا محمد

والله انت راجل طيب
قديم 16-04-2012, 04:16 AM
alaahashem alaahashem غير متواجد حالياً
من انا؟: محام
التخصص العملى: محام وشريك فى شركه تكييف هواء يونيون اير
هواياتي: السفر واعشق ركوب السيارات والخيل

alaahashem will become famous soon enoughalaahashem will become famous soon enough

الف مبروك العربيه وهى فعلا جميله انا معايا 2011 مانيوال ولما نزلت الاوتو بدات افكر فيها وخصوصا ان الموتور اقوى رغم قوه المانيول اصلا والجيربوكس اكيد مفيش منه خوف لانه مجرب من سنوات فى اللوجان 7 الكبيره . مبروك مره تانيه .