العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 16-07-2009, 05:23 AM
dr.darsh dr.darsh غير متواجد حالياً

dr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما هو رأيكم في السبرانزا A516

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

كفارة يا دكتور و ربنا يديك خيرها و يبحميك من شرها
و ألف مبروك
ربنا يخليك يا أستاذ حازم

أنا كنت فاكر ان خلاص بقى هتزهزه وتروق وتحلى
النهارده العربية بطلت وما رضيتش تدور......وطلع العيب من الدينامو ptmnlo123per154
وكالعادة (وبكل سعادة) روحت التوكيل...(الناس هناك بقت عارفاني بالأسم) وماشي بقى في اجراءات تغير الدينامو وسيبت العربية عندهم....مش عارف أقول ايه بس وألوم على مين....العربية ماعمليتش غير 220 كم
قديم 16-07-2009, 05:52 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute

لعله خير يا دكتور
ربنا يقويك و يصبرك و إن شاء الرحمن تبقي آخر الأعطال

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 16-07-2009, 06:43 AM

dr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islam_galal مشاهدة المشاركة

لعله خير يا دكتور
ربنا يقويك و يصبرك و إن شاء الرحمن تبقي آخر الأعطال
ربنا يخليك يا باشمهندس
الحمد لله على كل حال.....
بس أنا باستغرب للفني ولا اللي بيقولوا له يا باشمهندس (اللي ركب البطارية)
ازاي مايكشفش على الشحن بعد ما ركبها؟! .... بجد حاجة تضايق والواحد ماخبيش عليك خايف جدا..بجد مش ناقص خالص
قديم 16-07-2009, 06:52 AM

أنا بس مش عايز صاحب التوبيك يتأثر بكلامي بشكل مش مظبوط
العربية زي ماهي تعبتني شويتين....كل اللي أعرفهم اشتروها من سنة واتنين وماشية معاهم زي الفل

أهم حاجة استفدتها من الحوار ده واللي أنصحك بيه انك لو اشتريت العربية اشتريها من التوكيل ثم التوكيل ثم التوكيل
أنا شاري العربية من معرض ومن بعد ما سلمني المبايعة ودفتر الضمان خلع ايده تماما وسايبني مني لمركز الخدمة
طبعا لو انت شاري العربية من التوكيل واتعرفت على الناس اللي هناك أكيد حيبقى التعامل معاهم أسهل لأنك حتبقى صاحب حق وزبونهم وحيعملولك ألف حساب ومدير المعرض (عيسى للسيارات) له كلمة على مهندس الصيانة وحيعرف يمشي لك مصلحتك
قديم 19-07-2009, 06:50 PM
الصورة الرمزية TefaShoman
TefaShoman TefaShoman غير متواجد حالياً
من انا؟: دكتور مصطفى شومان .. طبيب مسلم مصرى
التخصص العملى: طبيب بشري
هواياتي: الكمبيوتر - الخط العربى - وطبعا السيارات ( بس لسه مبتدئ)

TefaShoman is a jewel in the roughTefaShoman is a jewel in the roughTefaShoman is a jewel in the rough

زعلتنى والله يا د . مصطفى

وأنا اللى كنت مستنى تقاريرك عن العربية

بس عمومًا قدر الله وماشاء فعل .. وأكيد خير بإذن الله

وبالنسبة للأخ صاحب الموضوع:
ربنا يوفقك إن شاء الله وماتنساش صلاة الاستخارة قبل اى حاجة

سبحان الله وبحمده ، سبحان الله العظيم