العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > المناسبات الاجتماعية

المناسبات الاجتماعية التهانى والمناسبات الاجتماعية

قديم 27-11-2008, 02:03 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا عملت حدثه بالبيجو للاسف

لأأ بقى .... انا كده اتأكدت ... دي مؤامره على مشرفين القسم الاوروبي !!!!!
انتوا مستهدفين ....

ولا تضايق نفسك يا نور ... الحمد لله انها جت على اد كده .... شكلها اول مره ليك .... وان شاء الله تكون الاخيره

بص يا محمد المواقف دي ... بتخلي الواحد يحس اد ايه اهله دول غاليين جدا .... و مفيش اي حاجه في الدنيا تعوضهم.... ربنا يخليهم ليك و يخليك ليهم
قديم 27-11-2008, 03:33 AM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute

مليون سلامة عليك يابو الأنوار ياغالى فداك أى حاجة......

أما بالنسبة للسيارة اللانوس انت خايف لية تقول تعبانة....

طب ماهى تعبانة واللى راكبنها عارفين انها تعبانة وعلى قدها كمان....
قديم 27-11-2008, 04:48 AM
الصورة الرمزية dr_3eshoo
dr_3eshoo dr_3eshoo غير متواجد حالياً

dr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond repute

يا نور الف سلامه عليك فداك مصنع دايو و مصنع بيجو المهم انك بخير

ازا اردت الحكمه فالزم الصمت
و ازا اردت الرزق فالزم الاستغفار
ازا اردت المهابه فالزم قايم الليل
لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
دكتور احمد العشماوي
قديم 27-11-2008, 06:21 AM
الصورة الرمزية giantmh
giantmh giantmh غير متواجد حالياً
من انا؟: blue giant
التخصص العملى: طبيب بشري
هواياتي: البولينج

giantmh will become famous soon enough

يا سيدي الحمد لله على سلامتك يا رب
والحمد لله جت سليمه ومدام انتا بخير والحمد لله دي اهم حاجه عندنا وربنا يحفظك يا رب
الف سلامه عليك مره تانيه
قديم 27-11-2008, 07:50 AM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute

الحمد لله جت سليمه و دب 3 حادثه لي بدون مكون انا الغلطان الحمد لله

واحده و انا عندي 13 سنه و و انا بعدي تقاطع كان فاضي و هووب عربيه طلعت من وست السحاب خبتيتني في البابين

و الثانيه و انا واقف امام سوبر ماركت و دي من شهر بظبت و عربيه البيبسي بترجع خبتيتني في الكابوت و دي والعربه وقفه و

بتاعت امبارح دي بقي ههههههههههههه

المد لله ان كله مش انا الغلطان و ان مفيش حد اتعور فيها و الحمد لله ان انا مماديتش ايدي علي الراجل و هديت بسرعه

بس انا اتنرفيزت عشان العربيه لسه طلعه من التجديد مبقالهاش اسبوع علي بعض

الحمد لله علي كل شي و شكرا ليكم يا اخواتي الاعيزاء

my peugeot 306 gti6