العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO

شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO دايو - شيفرولية الكورية daewoo يشمل سيارات دايو وشيفروليه المصنعة في كوريا ( لانوس - نوبيرا - أفيو - أوبترا......إلخ)

قديم 28-03-2010, 06:21 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: انا رايح بورسعيد

سلام يا ابو العربي وخلي بالك من الفالوكه حتي كدا بورسعيدي
قديم 29-03-2010, 06:29 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة acounter01 مشاهدة المشاركة

والله يا استاذ خالد معملتش حاجة خالص
لاني حصلتلي حاجة غريبة جدا وانا علي الطريق كان معايا عربية واحد صاحبي برايد وكنا رايحين بورسعيد نجبلها شوية حاجات وفجاة علي الطريق والحمد لله ربنا سترها معانا العجلة الشمال الخلفية طارت بالتنبورة
واطرينا اننا نجملها علي ونش ونرجع بيها
الحمد لله عي كل شئ
لاكن علي وعد ان شاء الله حروج بورسعيد بس بعربيتي المرة دي ان شاء المولي عز وجل
الف مليار حمدا لله على سلامتك انت وصديقك وعموما مطعم البرج له فرع هنا
فى تقاطع مصطفى النحاس مع الطيران
انا مش بعمل دعاية والله لانى معرفش صاحب المطعم بس قعدت فترة مدمن الاكل هناك لحد ملقيت ان الاكل عنده بيهربد الميزانية فعالجت نفسى من الادمان انى مبقيتش اهوب ناحية مدينة نصر خااااااااااالص ههههههههه
قديم 29-03-2010, 02:25 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute

الف شكر يا استاذ خالد
وعموما ممكن نتقابل ونروح مطعم البرج ال هنا
وعازمك يا سيدي ولا يهمك
قديم 30-03-2010, 05:03 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة acounter01 مشاهدة المشاركة

الف شكر يا استاذ خالد
وعموما ممكن نتقابل ونروح مطعم البرج ال هنا
وعازمك يا سيدي ولا يهمك
ربنا يخليك ياحبيبى ده واجب عليا
قديم 30-03-2010, 06:54 AM
الصورة الرمزية رياح التغيير
رياح التغيير رياح التغيير غير متواجد حالياً

رياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to behold

والله يااستاذ خالد هتعبك معايا ياريت تسألي علي نص ايبيزا 99 او94 فيه مكنه 2000 او 1800 او 1600 انجيكشن كامل متوفر وفي حدود كام عاوز النص كله ماعدا الصاج وجزاك الله خير عشان انا عايز اروح من بدري بس في ظروف