العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > نادى المبدعين

نادى المبدعين كل ما يخص اعضاء المنتدى من ابداعات ادبيه او فنيه و كذلك عرض قراءات اﻷعضاء من الكتب المختلفة بشرط ان تكون الموضوعات خاصه باعضاء المنتدى لا منقوله

قديم 19-10-2011, 08:19 AM
الصورة الرمزية ابوجهاد
ابوجهاد ابوجهاد غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رئيس وحده بشركه بترول

ابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud of
افتراضي رد: قصه مريره مع الشيطانه الصغيره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر ديزل مشاهدة المشاركة

لا انا مبدخنش انا بس عايز اعرف طعمها ايه او مشكلتها ايه علشان اعرف احلها
انا اقولك من غير ماتتعب نفسك
طعمهالذييييييييييذ والبوسه منها تمخمخ
وشكلها ما قولكش بيضه ومدوره يعني ملفوفه القوام
ولو قبلتها مره مش ممكن تنساها بالمره

اوعي تفهمني غلط انا بتكلم عن السيجاره:w6w2005041113562 663
قديم 19-10-2011, 11:28 AM
corsair
Guest

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

يا راجل بقا بعد ما كان تفكيرنا راح لحته تانيه في الاخر تطلع السيجارة هههههههههههه

يا ابو جهاد اخوك الصغير اللي هو انا كنت حريق شرب شيشه لمدة 4 سنين لحد ما حسيت اني بودع علي اديها وحلفت مانا مقرب لاي قهوة تاني وفعلا بقالي فوق ال 5 سنين مبطلها

قوة أراده ونفسي استغلها في اني اخس بس مش عارف تقريبا مبتطلعش غير مره واحده في العمر هههههههههههههههههه
قديم 19-10-2011, 11:48 AM
الصورة الرمزية ابوجهاد
ابوجهاد ابوجهاد غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رئيس وحده بشركه بترول

ابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

يا راجل بقا بعد ما كان تفكيرنا راح لحته تانيه في الاخر تطلع السيجارة هههههههههههه

يا ابو جهاد اخوك الصغير اللي هو انا كنت حريق شرب شيشه لمدة 4 سنين لحد ما حسيت اني بودع علي اديها وحلفت مانا مقرب لاي قهوة تاني وفعلا بقالي فوق ال 5 سنين مبطلها

قوة أراده ونفسي استغلها في اني اخس بس مش عارف تقريبا مبتطلعش غير مره واحده في العمر هههههههههههههههههه
اخي عالي المقام كورسير اشكرك علي مرورك الكريم
ونحمد الله انه انقذك من براثن التدخين
ولكن لك عندي نصيحه ان عادت اليك قوه الاراده اترك عمليه التخسيس هذه واستفاد بيها في القرار الصعب جدا الا وهوالجوازواترك عمليه التخسيس علي الجواز نفسه( بدون تدخل خارجي هتخس يعني هتخس)ههههههههههههه

{الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَاباً وَخَيْرٌ أَمَلاً }
قديم 19-10-2011, 12:03 PM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute

ربنا يساعدك ويقوى ارادتك وتبعد عن هذة الملعونة ولا تتركها مرة واحدة بل أبدأ بالتدريج وقلل من عدد السجاير فى اليوم بالتدريج حتى يتوب الله عليك منها

قديم 19-10-2011, 12:10 PM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute

الاخ الكريم :ابوجهاد
عليك اولاً اخلاص النيه
ثم استحضار الارادة من خلال تجربة سيئة لمدخن
عدم مخالطت المدخنين
شفاك الله وعافك من هذا البلاء عما قريب ان شاء الله
:CH UBBY~36::CHUBB Y~36: