العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر بومه

لانسر بومه متسوبيشى لانسر

قديم 16-04-2009, 12:04 AM
eltorky eltorky غير متواجد حالياً

eltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these parts
افتراضي اسعار قطع غيار لانسر بومة

يا جماعة انا انهردة كنت باتمشى فى وسط البلد و هوبااااا[IMG]http://www.**********.com/Nile/images/smilies/B4_237.gif[/IMG] لايت محل بيع قطع غيار يابانى قولت لما اخوش اسأل علي قطع الغيار الي احنا علطول بنحتاجها في الصيانات الدورية و لايت صاحب المحل موجود[IMG]http://www.**********.com/Nile/images/smilies/ma%2836%29.gif[/IMG] طبعا عرفت منو شويت اسعار و اتفقت معاة انو يعمل خصم لاعضأ مصر موتورز[IMG]http://www.**********.com/Nile/images/smilies/B4_282.gif[/IMG] داة طبعا بعد أذن الادارة لانى معرفش أذا داه كان صح ولا لا [IMG]http://www.**********.com/Nile/images/smilies/36_7_4%5B1%5D.gif[/IMG]المهم لو فية أى غلط منى ياريت التنبية من الادارة و أنا طبعا عملت كدة على اساس ان الفايدة تعود علي الجميع الاسعار كالاتي 1 -سير الكاتينة يابانى العلبة متسوبيشى السير ماكتوب عالية السيريال md342109 نمبر و صنع في اليابان هو بيقولي ان هو هو الي في التوكيل سعرة 175 و لاعضأ مصر موتورز هيبقي 145 و فية نوع تاني برضو صنع في اليابان بس هوا بيقولي داة مش اصلي بس بردو كفأتة عالية مش وحش و عن تجربة 85 ولينا 75 2- بلية شداد الكاتينة 165 و لينا 150 3 -سير دينمو و تكيف و بور 50 و لينا 45 لكل سير بس دول كورى و هوا بيشكرلي فيهم أوي و بيقولي عن تجربة 4 -فلتر زيت ياباني 35 ولينا 30 5 -فلترهوا نفس تقفيل سير لالكاتينة و صنع في اليابان 90 و لينا 75 6 -طقم تيل امامي نفس تقفيل سير الكاتينة sumitomo 145 ولينا 120 7 -طقم تيل خلفي نفس نوع الامامي 165 و لينا 150 و بكدة ابقي قولتلكم علي كل حاجة سءلتو عاليها [IMG]http://www.**********.com/Nile/images/smilies/36_1_1%5B1%5D.gif[/IMG]و يارب تكون الاسعار كويسة و يارب كل الاعضأ تستفيد و لو فية اي اسءلة انا تحت امركم و علفكرة هر المحل صغيووور كدة[IMG]http://www.**********.com/Nile/images/smilies/ns/1aa.gif[/IMG] بس صاحبة ظريف و رحب جدا بالموضوع و عندة كمية كبيرة من قطع الغيار و لو جبت اي اسعار تاني اكيد انتو اول حد يعرف الاسعار دية للافادة
قديم 16-04-2009, 12:22 AM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا عرفت اسعار شوية قطع غيار لانسر بومة و قولت اعرفها للشباب في المنتدى للافادة

خطوة جميلة منك بصراحة

بس ياريت يكون الراجل دة وافى فى خصوماتة

و مستنين رد الادارة و لو الادارة و افقت ميتنين منك معلومات اكتر عن المحل

(العنوان - التليفون - اسم صاحب المحل - طريقة التعامل هتكون ازاى)

وبشكرك مرة تانى ptmnlo123per112

قديم 16-04-2009, 12:33 AM

eltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these parts
افتراضي رد: انا عرفت اسعار شوية قطع غيار لانسر بومة و قولت اعرفها للشباب في المنتدى للافادة

متشكر جدا علي شكراك يا باشا و انا تحت امرك و امر الادارة و البيانات موجودة و طبعا هاعرضها علي الجميع بعد موفقة الادارة
قديم 25-04-2009, 07:12 PM

معقولة79 عضوو أكتفوو بالمشاهدة ومافيش ردود خالص داة أنا كنت فاكر أن الموضوع هايفيد ناس كتيررptmnlo123per195 طيب يا جماعة لو فية أسعار أحسن من كدة و مكان موصوق فية أنتو بتتعاملو معاة ياريت تقولولانا عالية عشان أكيد مدام الموضوع بتاعي مافادش حد يبقي أكيد فية عروض و أماكن أحسن منووptmnlo123per122 ياريت بقي أنتو الي تفدونا بأحلي أماكن نجيب منها قطع الغيار تكون مضمونة وأسعارها كويسة و أهو يبقي مرجع لكل ملاك المتسوبيشى و لاي حد هايرد يبقي جزاة الله خيررptmnlo123per1114 للافادة العامة وياريت كمان تقولولانا لو كل واحد جاب قطعت غيار من بره التوكيل وعجابتوو و حس أنو مافيش فرق مابنها و بين التوكيل يقولانا جابها بكام و منين و بكدة يبقي جمعنا أكبر قدر من الداتا لاماكن قطع الغيار للمتسوبيشى و أكيد داة هيبقي فايدته كبير لملاك المتسوبيشى و معلش أنا طولت عاليكو بس أنا حاسس أن المنتدي نايم خالصptmnlo123per172 فقلت أفوقو كدة شوية عشان يبقي فية مشركات أكتر و أستفادة أكتر للاعضأptmnlo123per154

التعديل الأخير تم بواسطة eltorky ; 25-04-2009 الساعة 07:23 PM
قديم 26-04-2009, 02:29 AM

ياههههههههههههه من 97 ل 102 وبرضوو مافيش ردوض داة الناس هنا مش متعاونة خالص أنا حاسس أن أنا باكلم نفسي هو المنتدي داة مهجور ولا للمشاهدة فقط ؟؟ptmnlo123per127

التعديل الأخير تم بواسطة eltorky ; 26-04-2009 الساعة 02:50 AM

الكلمات الدليلية
اسعار قطع غيار, ميتسوبيشي لانسر